Een Klootzak!
Ja de gene die ik heel leuk vind ik eigenlijk gewoon een klootzak.
Hij wil konstand met me afspreken, zoenen en die shit.
maar volgens mij heeft hij een vriendin. DAt srond eerst ook op zijn hyves maar sins ik bij hem kom heeft hij het er afgehaalt, en de foto op zijn nagtkasje verwijdert.
en zaterdagafond in Dormi *Bar, waar allemaal emomensjes komen. en waar ik hem ook heb leren kennen*
Ik had gsmt of hij ook zou komen en hij was er inderdaat maar met dat meisje. -vriendin- en hij liet zo zijn nieuwe tato aan mij zien, en dat meisje trekt hem meteen bij me weg en al, en hij heeft me de helle afond niet meer aangekeken. behalfen toen dat weif in de club er naast zat en hij dus aleen bij me was heeft die heel even met me staan praten. maar op msn en smsje zegt hij de helletijd ja ik wil je zien ik wil je zoenen blablabla.
en ik weet dat het dus een klootzak is en al. maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten.
ik vind hem echt supper leuk terijl ik weet dat hij zijn vriendin dus bedriegt enzo door met mij te zoenen.
En mijn vriendin zegt ook ja zoek geen contact meer met hem enzo.
maar daarnet stuurde hij weer een smsje van, ja wat doe je, ik wil je zien, kan je? en ik moest er gewoon ja op zeggen.
niet dat ik na 5 minuten -onderhand 25- al een smsje terug heb ><
maar ik weet niet watik moet doen, ik haat hem echt maar vind hem ook echt heel leuk.
Jongens zijn egt Gay ><
Sorry ik moest dit even kwijt., [a]
Wie is er nog meer in love met kanslooze jongens?
[ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:46 ]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''