• Oké, ik ben nu wel een beetje veel kwaad op alle mensen die een gedichtenwedstrijd organiseren.
    Iedere keer staat erbij 'Verlaat de wedstrijd niet ineens'
    En als de wedstrijd ongeveer in de helft is, doen ze het gewoon zelf!
    Dan doe ik moeite om een mooi gedicht te maken, is het allemaal voor niks!
    Sorry, maar dat vind ik laf.
    Ik vind dat als je zoiets wil organiseren dat je moet weten waaraan je begint.

    - opgelucht -


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik weet nu niet zoveel van de wedstrijden hier op Q, maar ik ben het wel met je eens.
    Dat doe je gewoon niet.


    Let the Night embrace you

    ja idd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Ik heb nu twee keer meegedaan aan een schrijfwedstrijd, mag je ook niet ineens de wedstrijd verlaten, dus ik altijd goed m'n best doen om hem op tijd in te leveren. Maar de wedstrijden zijn beide halverwege gestopt. ><


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ben het met je eens. Ik vind het erg jammer dat ze zomaar stoppen. Ik hoor nu al twee à drie maanden niets meer van een schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eywa schreef:
    Ik weet nu niet zoveel van de wedstrijden hier op Q, maar ik ben het wel met je eens.
    Dat doe je gewoon niet.

    Eywa schreef:
    Ik weet nu niet zoveel van de wedstrijden hier op Q, maar ik ben het wel met je eens.
    Dat doe je gewoon niet.


    Tanya is de beste.

    Amen, ik ben het met je eens _O_


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Cloudburst schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vind het erg jammer dat ze zomaar stoppen. Ik hoor nu al twee à drie maanden niets meer van een schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe.

    Dat kan niet, als er een maand niet op een wedstrijd word gereageerd zetten wij hem stop ;).

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Dat kan niet, als er een maand niet op een wedstrijd word gereageerd zetten wij hem stop ;).

    Ja, er wordt nog op gereageerd. Maar er komt gewoon geen uitslag of volgende opdracht.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn hele schrijfwedstrijd was daardoor in de soep gelopen. elke ronde stopte er zoveel mensen dat iedereen elke keer door was. Dat is irritant ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het moet gewoon langs beide kanten komen vind ik.
    De maker mag niet ineens stoppen, en de deelnemer ook niet.
    Je maakt geen wedstrijd of doet er gewoon niet aan mee, als je toch al weet dat je het niet uit kan zingen.
    Mssn moeten de wedstrijden dan toch doorgegeven worden of overgenomen worden door de mods. Maar dan krijgen de mods weer teveel werk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had een fotowedstrijd - WOW, dejávu. -
    en daar stopte ik mee vanwege de deelnemers. Juist die lieten niks meer van zich horen terwijl ik ze herinneringen stuurden etc. Toen was er één iemand die de opdracht had in geleverd en die heb ik maar als winnaar gekozen. Helaas pindakaas voor de rest.


    your eyes are like stars in the night.

    idd daar heb ik laatst ook een topic over gemaakt.. zo irritant :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rosario schreef:
    Ik weet nu niet zoveel van de wedstrijden hier op Q, maar ik ben het wel met je eens.
    Dat doe je gewoon niet.

    Dat komt omdat de meeste users er na een halve wedstrijd ook geen zin meer in hebben.


    Life is hard and then we die