• Alleen degene die in de titel staan hebben toegang tot dit topic, dus sta je er niet bij: WEGWEZEN :(((A)


    Okee, meisjes. We gaan het even hebben over hoe we onze serie doen, hea ^^


    Btw; Je kan je nog inschrijven op;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5446&page=7 Want we hebben nog veel rollen nodig <3




    Even mijn voorstel ^^;

    Dus uhm.. Kweetnie, maar gwn een gedachtje, heur ^^

    We hebben in het begin twee of drie hoofdrolletjes, wij fzoo. ^^
    het zijn goeie vriendinn enzoo, en zien we hoe ze leven enzoo. En dan een quizlet, of twee fzeu erna, komt er een nieuwe rol in, bv het nichtje van een van de drie vriendinnen, en zo altijd voort en voort.. Zeg eerlijk wat je er van vindt ;)

    Nog 4 geloof ik..

    Ben der weer;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Okee ^^

    Najaa, de rest zal wel volgen zeker ^^
    Ik zla even mijn voortsel van het verhaal doen.. :D

    Dus uhm.. Kweetnie, maar gwn een gedachtje, heur ^^


    We hebben in het begin twee of drie hoofdrolletjes, wij fzoo. ^^
    het zijn goeie vriendinn enzoo, en zien we hoe ze leven enzoo. En dan een quizlet, of twee fzeu erna, komt er een nieuwe rol in, bv het nichtje van een van de drie vriendinnen, en zo altijd voort en voort.. Zeg eerlijk wat je er van vindt ;)

    Okee eerst snapte ik het niet helemaal met jouw enzoo :$ Maar ik vind het wel een leuk idee,Maar waar gaat heel het verhaal over dan?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oef, we zijn al met vier (A)


    (yeah)i eat a Cookie!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    (yeah)i eat a Cookie!


    Goed voor jou en euh ja Dora dat is een goed idee, maar welke drie eerst??


    Live life limitless.

    (...)

    Goed voor jou en euh ja Dora dat is een goed idee, maar welke drie eerst??


    Kweetnieh.. Wij vier fzeu x'D

    Okee eerst snapte ik het niet helemaal met jouw enzoo :$ Maar ik vind het wel een leuk idee,Maar waar gaat heel het verhaal over dan?


    Dat moeten we dus bespreken als de anderern er ook zijn x'D

    (...)

    Kweetnieh.. Wij vier fzeu x'D


    Ja dat is goed, maar wie begint met schrijven?? Dan kan die gene al een proloog of zo maken waar de eerste vier in voor komn, ik wil wel doen heb nu toch niks te doen


    Live life limitless.

    (...)

    Ja dat is goed, maar wie begint met schrijven?? Dan kan die gene al een proloog of zo maken waar de eerste vier in voor komn, ik wil wel doen heb nu toch niks te doen


    Uhu, maar de proloog..
    mag ik die maken? (A):$

    (...)

    Ja dat is goed, maar wie begint met schrijven?? Dan kan die gene al een proloog of zo maken waar de eerste vier in voor komn, ik wil wel doen heb nu toch niks te doen


    heej Laura Du bist er weeeer Yeaaaah


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Uhu, maar de proloog..
    mag ik die maken? (A):$


    Tuurlijk waarom niet


    Live life limitless.

    (...)

    heej Laura Du bist er weeeer Yeaaaah


    Ja had een topic geopent maar het is verwijderd, maar ja niks aan te doen, heb zelfs een waarschuwing gekregen maar ja. En ik ben nu ineens niet meer blij :S


    Live life limitless.