• Haai.

    Heeft er iemand onder jullie al geesten opgeroepn ?

    Zo ja ,
    - Hoe heb je dat gedaan?
    - Heb je contact gehad met de geest?
    - Hoe is het gedaan?
    - Hoe heb je op het einde de geest weg gekregen ?


    Want ik en een paar vrienden willen dit graag ook eens proberen maar we willen eerst voldoende informatie hier van willen hebben.

    xoxo'


    Edit :
    Mensen, kom aub niet af met : 'niet doen.' Want ik weet dat dit zeer gevaarlijk is, daarom denken ik en mijn vrienden er nog over er staat nog niets vast. De kans is zelfs groot dat we het niet gaan doen. We willen er gewoon een beetje info over.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 22:25 ]


    I found myself in Wonderland.

    Misschien is het eens verstandig om het op Google op te zoeken, genóeg ervaringen. En ik kan je wel vertellen dat grotendeels van de mensen er spijt van hebben. (:

    Ik heb geen ervaring en dat wil ik ook zo houden. Mij lijkt het veel te riskant. Als je écht meer wil weten erover is het slim om eens wat op google op te zoeken.


    your eyes are like stars in the night.

    Zaitsev schreef:
    Nee, maar het wordt wel afgeraden.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik ben niet bang voor geesten, maar ik ben verstandig en respecteer ze.
    Nee ik heb het nog nooit gedaan, maar ik geloof met zo'n bord. Ik heb echt hele enge verhalen erover gehoort, die bevestigt zijn en echt waar zijn dus ik zou het toch maar laten.
    Laat de freaking doden met rust!


    You move me ......... Kurt

    Zaitsev schreef:
    Nee, maar het wordt wel afgeraden.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ik heb het wel eens gedaan. Ik was veel jonger en ben toen door mijn vriendinnen overgehaald om mee te doen, ik heb er nog altijd spijt van.
    De angst is me altijd blijven achtervolgen, dus doe het niet! En laat je ook niet overhalen..


    Fallen angels never die..

    Ik zou het niet doen, ik heb het wel gedaan en ik heb er spijt van


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    - Hoe heb je dat gedaan?
    We zaten met zijn vieren in een cirkel met een brandende kaars in het midden. En we legden onze handpalmen naar boven, in elkaar.
    - Heb je contact gehad met de geest?
    We denken van wel, dat er toch 'iets' aanwezig was, want plots ging de kaars uit en er was niets van tocht in de kamer.
    - Hoe is het gedaan?
    Zoals ik al zei, de kaars ging plots uit en we hoorden en bonk. Terwijl er geen tocht was en niemand heeft iets aangeraakt of iets gedaan.
    - Hoe heb je op het einde de geest weg gekregen ?
    Geen idee, we zaten toen in het zesde leerjaar enzo. We hebben er eigenlijk niets aan gedaan, dus ik weet niet of er wel echt van een geest gesproken kan worden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb het 1 keer gedaan met een vriendin...

    echt scary!

    (ik doe het NOOIT meer)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Iets met een Ouija ofzo
    Je kan hem zelf maken en daarmee geestsen oproepen.Eerst moet je zeggen geest ben je daar en als een mageneet de je op ouija hebt gezer,Als deze verschijft is hij er en kun e vragen stellen
    Door te lachen maak het contact weg.
    Doe het ook noot aleen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik wil het wel eens doen nouja WILDE nu ik die verhalen hoor. vooral die van BROWSEBEAT nou mij niet meer gezien.. al wil ik zo graag weer eens mijn bff zien(huil)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    - Hoe heb je dat gedaan?
    We waren met zes vriendinnen. We hadden een heel groot papier genomen, en zo'n bord nagetekend. In het midden een cirkel voor het glas erop te zetten en erond de letters dus. En dan nog 'ja' en 'nee' erop gezet. Om precies twaalf uur 's nachts gaven we elkaar een hand terwijl we in een cirkel rond het papier zaten, met de ogen toe. Alle lampen waren uit en we zeiden drie keer achtereen een bepaalde zin (die ik helaas vergeten ben, het was iets in de trant van dat de geest moet komen).
    - Heb je contact gehad met de geest?
    Eén van deze vriendinnen was ervaren met dergelijke geestoproepingen. Wanneer een lamp plots begon te flikkeren, zei ze dat de geest in de buurt was.
    - Hoe is het gedaan?
    We hadden een aantal vragen gesteld en hier had hij/zij op geantwoord. we hielden ons hand boven het glas, er écht wel boven. Niemand raakte het glas aan en het glas verschoof naar het antwoord op onze gestelde vragen.
    - Hoe heb je op het einde de geest weg gekregen ?
    De geest was zelf weggegaan. We kregen plots geen antwoord meer op onze vragen, het glas beef onbewegelijk staan. Dus we hebben hem niet moeten 'wegjagen' ofzo.

    Ik wil er wel bij zeggen dat ik er helemaal niét in geloof. Volgens mij was het allemaal toeval ofzo. Ook al was het allemaal zo echt, geesten bestaan niét! Naja, mijn vriendinnen geloofden het wel, waardoor ik wel begon te twijfelen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik geloof dat je de geesten beter met rust kunt laten.
    Je weet nooit wie of wat je oproept en wat voor gevolgen het kan hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cloudburst schreef:
    - Hoe is het gedaan?
    We hadden een aantal vragen gesteld en hier had hij/zij op geantwoord. we hielden ons hand boven het glas, er écht wel boven. Niemand raakte het glas aan en het glas verschoof naar het antwoord op onze gestelde vragen.

    Glaasje draaien dus. Heb ik ook eens gedaan met vriendinnen, het lukte wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zou het wel willen maar al die verhalen erom heen nee dank je gr wendycash je krijgt er alleen maar ellende van


    iemand kleineren online is ook pesten!!!