• Haai.

    Heeft er iemand onder jullie al geesten opgeroepn ?

    Zo ja ,
    - Hoe heb je dat gedaan?
    - Heb je contact gehad met de geest?
    - Hoe is het gedaan?
    - Hoe heb je op het einde de geest weg gekregen ?


    Want ik en een paar vrienden willen dit graag ook eens proberen maar we willen eerst voldoende informatie hier van willen hebben.

    xoxo'


    Edit :
    Mensen, kom aub niet af met : 'niet doen.' Want ik weet dat dit zeer gevaarlijk is, daarom denken ik en mijn vrienden er nog over er staat nog niets vast. De kans is zelfs groot dat we het niet gaan doen. We willen er gewoon een beetje info over.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 22:25 ]


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik geloof echt niet in dat overdreven gedoe van: 'De geest zal je lastig blijven vallen' blabla gedoe. Maar dat kan ook aan mij liggen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het nog nooit gedaan en wil het ook niet doen. Respecteer de doden en laat ze met rust.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    je moet het nooit doen het levert alleen maar ellende op


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb Michael Jackosn opgeroepen en ik praat nog regelmatig met hem #sarcasme


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Ik heb Michael Jackosn opgeroepen en ik praat nog regelmatig met hem #sarcasme

    Nice, hoe is het met hem? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    xSHINee schreef:
    Ik heb dat nog nooit gedaan en ik ben waarschijnlijk ook niet van plan om dat te gaan doen.


    effort never betrays you

    Turn schreef:
    (...)
    Nice, hoe is het met hem? (krul)

    Heel goed hij praat altijd de oren van mijn hoofd af. En Elvis Presley komt ook nog regelmatig op bezoek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Erised schreef:
    Ik heb het nog nooit gedaan en wil het ook niet doen. Respecteer de doden en laat ze met rust.


    ja ben ik met je eens maar voor sommige heeft dat weinig nut ze komen gewoon naar je toe of je het wil of niet he

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Mijn 'toenmalige' beste vriendin wilde dat eens doen met mij.. Ik ben duidelijk geweest dat je de doden met rust hoort te laten en dat het gevaarlijk is om te doen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ooit wil ik dat ook doen. Iemand ambities om me te komen helpen (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ATL schreef:
    (...)
    Heel goed hij praat altijd de oren van mijn hoofd af. En Elvis Presley komt ook nog regelmatig op bezoek.

    Dat is vet nice man. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Dat is vet nice man. (krul)

    True altijd super gezellig, ze weten mijn grootste geheimen. #iklul


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb respect voor de doden en laat ze dan ook met rust.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ATL schreef:
    (...)
    True altijd super gezellig, ze weten mijn grootste geheimen. #iklul

    Had je John Lennon ook nog gesproken van de week?(krul)


    ars moriendi

    Parviainen schreef:
    Nee, ik vind het onzin.


    "I shut my eyes in order to see.'