• Aankomende dinsdag gaat een groep van mijn school naar de Efteling en ze gaan daar blowen.
    Heel stiekem zou ik dat ook wel geniaal vinden om dan spacend in de Droomvlucht te zitten ofzo.
    Ik zie het mezelf eigenlijk al doen over een jaar ofzo. :Y)
    Wie vind het nog meer geniaal?

    edit; Nee, ik hoef geen drugs te gebruiken om plezier te hebben of wat dan ook. Nee, ik blow ook niet en heb het nog nooit gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 17:39 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Haha, vet (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Hahaha, de droomvlucht. Ja, dat zou wel grappig zijn.


    Tanya is de beste.

    Ik hoef niet te blowen om plezier te hebben (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik blow wel eens, maar als je er eenmaal aan begint is het heel verslavend... (ik weet het dat zeggen ze van zoveel dingen) ik geloofde het eerst ook niet maar ik had na een tijd steeds weer zon gevoel van ik wil blowen ik wil het nu enzo... en daar moet je goed mee uitkijken!


    dream, dare, fly!

    Elphaba schreef:
    Ik hoef niet te blowen om plezier te hebben (krul)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Elphaba schreef:
    Ik hoef niet te blowen om plezier te hebben (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat is het tegenovergestelde van geniaal.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Dat is het tegenovergestelde van geniaal.

    Sluit mij hierbij aan. Drugs is in mijn ogen not done.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, dan space je hem echt als je dat doet volgens mij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op zich lijkt het me wel vet om een keer te proberen, maar dan ook echt 1 keer. Want je kunt er ook verslaafd aan raken en als je veel blowt, ga je vanzelf ook roken en roken is vies (krul)


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Op zich lijkt het me wel vet om een keer te proberen, maar dan ook echt 1 keer. Want je kunt er ook verslaafd aan raken en als je veel blowt, ga je vanzelf ook roken en roken is vies (krul)

    Inderdaad (:


    your eyes are like stars in the night.

    Hap schreef:
    Op zich lijkt het me wel vet om een keer te proberen, maar dan ook echt 1 keer. Want je kunt er ook verslaafd aan raken en als je veel blowt, ga je vanzelf ook roken en roken is vies (krul)

    Niet altijd hoor. Ik ken genoeg mensen die alleen blowen en roken heel ranzig vinden :'D Maar blowen is ook slecht voor je.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hap schreef:
    Op zich lijkt het me wel vet om een keer te proberen, maar dan ook echt 1 keer. Want je kunt er ook verslaafd aan raken en als je veel blowt, ga je vanzelf ook roken en roken is vies (krul)

    Ja, dat vind ik ook wel.


    Tanya is de beste.

    Hah, ik ga met een vriendin één keer spacecake eten, gewoon om maar te weten hoe het is. Maar verder ga ik nooit iets van drugs gebruiken ofzo, ik heb er iemand mee de mist in zien gaan, ik wil niet dat dat mij ook gebeurd.


    Alis volat propriis.

    Lijkt me zó grappig haha.
    maar een vriendin en ik hebben zoiezo altijd lol in de efteling, vorige keer heel de tijd, overal 'lekker rukken.' zeggen.
    En ik ga later emt een andere vriendin; paddo's eten, blowen, waterpijp, en spacecake eten, maar dan allemaal om een keer te proberen.


    Smiling but close to tears.