• Aankomende dinsdag gaat een groep van mijn school naar de Efteling en ze gaan daar blowen.
    Heel stiekem zou ik dat ook wel geniaal vinden om dan spacend in de Droomvlucht te zitten ofzo.
    Ik zie het mezelf eigenlijk al doen over een jaar ofzo. :Y)
    Wie vind het nog meer geniaal?

    edit; Nee, ik hoef geen drugs te gebruiken om plezier te hebben of wat dan ook. Nee, ik blow ook niet en heb het nog nooit gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 17:39 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik blow niet :') maar het lijkt me wel grappig of zo. Mensen van mijn leeftijd -en een jaar jonger- die zitten al gretig bijna altijd als je ze tegenkomt te blowen.
    Dan heb ik zoiets van: wtf ,__,

    Scrubs schreef:
    Lijkt me zó grappig haha.
    maar een vriendin en ik hebben zoiezo altijd lol in de efteling, vorige keer heel de tijd, overal 'lekker rukken.' zeggen.
    En ik ga later emt een andere vriendin; paddo's eten, blowen, waterpijp, en spacecake eten, maar dan allemaal om een keer te proberen.

    Haha, waterpijp ziet er leuk uit, dat doet een vriend van mij ook wel eens :]


    Alis volat propriis.

    Scrubs schreef:
    Lijkt me zó grappig haha.
    maar een vriendin en ik hebben zoiezo altijd lol in de efteling, vorige keer heel de tijd, overal 'lekker rukken.' zeggen.
    En ik ga later emt een andere vriendin; paddo's eten, blowen, waterpijp, en spacecake eten, maar dan allemaal om een keer te proberen.

    Dat vind ik weer té.


    your eyes are like stars in the night.

    Euwhja, ik wil ook wel eens proberen te blowen, maar de eerste keer moet je volgensmij altijd kotsen, en daar hou ik niet zo van. (krul)


    Alis volat propriis.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat vind ik weer té.


    We gaan het proberen he.
    Niet dat we gelijk verslaafd zijn, maar we doen dat pas proberen als we 18 ofzo zijn. ;'D


    Smiling but close to tears.

    hahahahaha spacecake is ook grappig
    ik dcht dat ik droomde en ik was op een kermis
    dus was best vaag (lol)

    Ik heb het 3 keer geprobeerd xD ik voelde er helemaal niks van xD ik ga het nog een keer proberen maar dan een voor gedraaide :-)

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Maggot schreef:
    Hah, ik ga met een vriendin één keer spacecake eten, gewoon om maar te weten hoe het is. Maar verder ga ik nooit iets van drugs gebruiken ofzo, ik heb er iemand mee de mist in zien gaan, ik wil niet dat dat mij ook gebeurd.

    Elphaba schreef:
    Ik hoef niet te blowen om plezier te hebben (krul)


    *~* Proud Luxury *~*

    Toen ik had geblowd voor het eerst, merkte ik er vrij weinig van XD.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 18:26 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat ik nooit drugs ofzo zou nemen. het spreekt mij niet echt aan en ik heb geen zin om daaraan verslaafd te worden. Ik leef daarvoor iets te graag (A).

    Drugs is bij mij not done. Ik ben er extreem tegen. Toen ik een meisje en haar vriendinnen zag, die ik zelfs haatte, die heel veel gekleurde pilletjes tegelijk innam heb ik die pilletjes uit dat meisje haar hand geslagen. Ze riep toen; ´Wat doe je, slet?!` En ik; ´Wees me dankbaar! Ge verpest uzelf alleen maar!`


    All this dampness is damp.

    Voiceless schreef:
    Toen ik had geblowd voor het eerst, merkte ik er vrij weinig van XD.

    Moest je ook niet overgeven ofzo? -Ik ben echt bang voor overgeven, daarom durf ik ook bijna niks x]


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Moest je ook niet overgeven ofzo? -Ik ben echt bang voor overgeven, daarom durf ik ook bijna niks x]


    Nee, ik ging niet over mijn nek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ikke niet. Khep geen groen spul nodig om half te spacen, slaapgebrek doet 't 'm ook wel _O_


    No growth of the heart is ever a waste