• Want wij willen met de webcam maar mijn webcam valt de hele tijd uit en alleen bij laptops. Weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe we het kunnen verhelpen?

    -het is dus niet dat ik een laptop heb maar Marleen en zodra ik met iemand cam die een laptop heeft dan doet ie het niet-

    x

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 16:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb geen webcam, dus kan je niet helpen : )

    Whipple schreef:
    ik heb geen webcam, dus kan je niet helpen : )

    Dat is jammer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ook een laptop, met webcam, maar hij valt nooit uit bij mij? Dus, ik zou het niet weten. Geeft hij dan een error ofzo?


    Tanya is de beste.

    Geen idee, ik heb er ook een met cam maar hij doet het gewoon goed.


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien bij de instellingen?
    Als er iets is met mijn webcam, kijk ik altijd bij de instellingen, en start dan mijn pc opnieuw op.
    Meestal doet hij het dan weer. (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    StreetFight schreef:
    Misschien bij de instellingen?
    Als er iets is met mijn webcam, kijk ik altijd bij de instellingen, en start dan mijn pc opnieuw op.
    Meestal doet hij het dan weer. (:
    X.

    Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets werkt dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Whipple schreef:
    ik heb geen webcam, dus kan je niet helpen : )

    Toch dankje voor de hulp.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.