muffinATTACK schreef:
- wiskunde snappen .___.
- euhm.. dat iedereen mij in de steek laat
- jij bent helemaal geen sukkel. die mensen pesten gewoon andere mensen om zich beter/machtiger te voelen. Het betekent nu niet dat je ook moet pesten. Ik zou met je schoolfobie om de dag [of iets anders] naar school gaan. Gewoon in kleine stapjes beginnen... denk ik...
Ja zoiets hebben we al een paar keer geprobeerd [:
Het lukt altijd in het begin wel, maar ik kan het nu gewoon niet meer. Het klink een beetje stom/zwak, maar dit is echt heel erg uitputtend, dus heb ik het soort van opgegeven. Ik ga na de zomervakantie naar die inrichting, en ik hoop maar dat het werkt [:
@KirstenSnaps Ik denk ook wel dat ik er over een jaar of tien geen spijt van ga hebben, of het tenminste ga accepteren, want uiteindelijk zijn de fouten die je maakt de dingen die je brengen waar je nu bent. En misschien is het over tien jaar wel voorbij, misschien doe ik dan wel iets wat ik leuk vind, en al deze problemen hebben me wel laten zien dat ik het leuk vind om creatief te zijn. En ook nog wat andere dingen, maar dat heeft hier niet veel mee te maken
Dank jullie echt heel erg [: ik zat toen ik op 'maak nieuw topic' drukte al met zenuwen in mijn maag te wachten op de eerste reactie, en ik ben echt blij dat jullie het zo erg begrijpen [: nu mogen jullie allemaal een koekje<3
all I want for christmas is a girlfriend