Siren schreef:
Oja, nog iets. Ik durfde ook niet naar school en ik heb het nog steeds. Ik denk niet dat je het zomaar weg kan werken door een onderzoek of iets dergelijks. Het duurt denk ik lang voor je je zelfvertrouwen weer terugkrijgt. Maar dus al eens nagedacht over thuis les krijgen? Als je serieus een schoolfobie hebt, dan is het wel mogelijk, denk ik. Of anders moet je misschien wekelijks met een psycholoog praten en misschien helpt die jou er wel doorheen. :^)
Nou ja, twee keer blijven zitten, een keer van school moeten veranderen, en bijna aangeklaagd worden door de leerplicht? Ik heb al wat hulpverleners versleten hoor [: en er is zoiets wat heet de Eduniek ofzo, wat dus iets is wat thuis les geeft aan kinderen die ziek zijn, en aangezien ik "ziek in mijn hoofd" ben, ben ik er wel geschikt voor. We wilden het ook eerst doen zodat ik niet nog een keer hoef te blijven zitten, maar het moet aangevraagd worden door school, en school is te stom om mee te werken u.u
Oh en btw, ik heb echt veel geluk gehad met de leerplichtambtenaren die ik heb gehad, want ze zijn allebei superlief, en snappen mijn probleem heel erg [:
En jullie zijn ook superlief <3
@Zetpil ik hoop ook dat het werkt (: ik wil hier echt vanaf, en ik wil over tien jaar ook gewoon kunnen functioneren in de wereld. en dankje <3
@Assasin pesters zuigen ): ik vind het rot voor je dat je het ook mee hebt gemaakt ):
@Joselyne lol ik heb lekker geen huiswerk
[/omdat ik tijdelijk niet naar school ga vanwege het inrichting gedoe, wat ik dus eigenlijk niet leuk vind, en eigenlijk voel ik me 24/7 heel schuldig ;_; DUS KIDS; niet naar school gaan is niet leuk] en thankyou<3 en ook kut dat jij ook gepest werd ;_;
all I want for christmas is a girlfriend