Nou Nou volgens mij zijn hier mensen allemaal voor de zelfde dingen bang
want ik ben namelijk ook bang voor spinnen: als ik ze op tv ziet kan ik niet kijken dat kan ik egt niet tegen ga ik gillen
clowns: die hebben zoooo en eng gezicht !!!
geesten: de zus van een vriendin van mij die kan geesten zien ! en ik geloof er ook in ,,, maar dit was er dus gebeurt:
ik sliep bij die vriendin en en om 12 uur horden we haar deur open gaan en het engste is dat het een houte deur was en het kraakte zelfs:( ik schrok me dood en me vriendin ook ik sprong gelijk bij har in bed want zij vond het ook eng.. maar dus we keken richting de deur en toen zagen we de deur open gaan mijn vriendin zij nog wie isser? en we hoorde toen de doodste stilte! nou toen zei ze laten we denken dat we dat hebben gedroomt gingen we veder liggen muziek luisteren en die vriendin keek richting de deur zegmaar omdat ze zo lag opeen zag ze haar lege flesje water vallen en het draaide 3 rondjes,, zei keek me geschrokke aan dus ik zei heel zacht wat isser en zei gebaarde om om te draaien dus ik keek en zag die flesje rondjes draaien:( het was egt heel eng wij gingen onder de deken ook met onze hoofden hopen dat het over ging maar niet we roken heel raar geur rook sigaretten rook opeens zagen we o een wolkje rook owgod het was zoooooo eng !! ze zei toen als er nog iets gebeurt dan gaan we naar me ma:( en toen gebeurde hele maal niks meer...
toen we de volgende ochtend wakker werden gingen we gelijk naar beneden en toen zagen we haar zus huilend bij haar moeder en z zei ja er was iemand ik weet niet wie en die wou weten waar mijn zusje sliep ik wou het niet zeggen en hij kneep in me keel ik voelde niks meer alleen pijn en dus ik zei boven maar niks doen asjeblieft... wij keken geschrokken naar haar maar we zeide niks ,,
owowowowoow dat was zooo eng sinds dien durrf ik niet meer bij haar te slapen.. dus slaap zij maar bij mij ,,,
maar ja wat ik veder eng vind is ehmm de Dood:| ik vind het eng want je weet niet waar je dan gaat of het pijn doet of niet als je dan alleen bent en dat vind ik ook eng om alleen te zijn ,, dat weet ik niet waarom maar ja ...
genoeg over enge dingen gepraat
My Foughts You Can't Decode