• "Wat voor muziek luister je?"
    "Metal."
    "Serieus?" En dan kijken ze me met grote ogen aan en dan wil ik ze slaan.
    Vandaag gebeurde dat weer.
    -vermoord man van Jacx-
    Nee, toch niet. Ik mag namelijk helpen met een metalfest 16 april - waarschijnlijk komen er dan allemaal van zo'n noobs die denken dat hun muziek hard is of zo ._.

    Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je zegt wat voor een muziek je luistert, mensen je ongelovig aanstaren?
    Let's kill them! (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, haha. mensen zijn wel wat van me gewend.


    We can only learn to love by loving.

    Nee :')


    -

    Zo vaak x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja. Sommigen accepteren nog steeds niet dat ik fan van Tokio Hotel ben. Gaan ze flauwe grappen maken over ze.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    JA ik zie een keer tegen een jongen dat ik synfonikare metall luister en zijn ogen vielen bijna uit uit de kassen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, soms, als vreemden het vragen die ik niet van school ken wel.
    Maar iedereen bij mij op school weet dat ik raar ben en als ik dan langs kom en ze zien dat ik muziek luister gaan ze headbangen :3
    Of nou ja, poging tot...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mmh.. als ze vragen: "Ben jij fan van th?" dan wel ja :')

    Ja, heb ik eens gehad, met hetzelfde muziekgenre als jij :]
    Gaat die kerel me ineens allemaal bandjes toesturen die ik nog niet kende. Net zo gaaf :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik luister naar alles, dusja :]
    Ik heb het dus niet zo vaak [: maar het lijkt me idd nogal irritant


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ha, toen ik zei tegen mensen dat ik rock luisterde. (En niet eens zo erg o.O) Gingen hun ogen uit hun kassen en zeiden ze 'Wat, jij?' En mijn zus is nog steeds irritant daarin, gaat ze headbangen, omdat ik naar een concert van All time low ben geweest. Dude, die gasten zijn totaal niet HEADBANG!


    SLOAN.

    Psychic schreef:
    Ja. Sommigen accepteren nog steeds niet dat ik fan van Tokio Hotel ben. Gaan ze flauwe grappen maken over ze.


    it's so empty living behind these castle walls

    Soms.
    Dan echt zo: 'Welke artiest vind je leuk?
    Ik: 'Lil wayne.'
    Hun: 'Echtt? ;o'
    Ik: 'Ja.' (krul)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ja. Vroeger noemde ze me altijd 'lesbo' omdat ik vaak naar Antic Cafe luisterde, ze vonden hun verwijfd.. (Antic Cafe = J-Rock)


    All this dampness is damp.

    Psychic schreef:
    Ja. Sommigen accepteren nog steeds niet dat ik fan van Tokio Hotel ben. Gaan ze flauwe grappen maken over ze.


    I need you like a heart needs a beat

    Soldier schreef:
    Ja. Vroeger noemde ze me altijd 'lesbo' omdat ik vaak naar Antic Cafe luisterde, ze vonden hun verwijfd.. (Antic Cafe = J-Rock)

    Dat is zo dom! Ze zijn zo niet verwijfd -_-" Dat maakt jou toch geen lesbo...

    + Mensen verschieten van niks meer bij me ^^ Iedereen vindt mij raar, maar op een goede manier :P


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?