• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    GabriTom schreef:
    (...)

    JA WE KOPEN EEN HEEL GROTE TENT EN DAAR GAAT IEDEREEN VAN QUIZLET IN [:

    Gezellig 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Angelus schreef:
    (...)

    Idd. (:

    Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar waarom is dat raar als Rutger mij heeft gevraagd om het te posten?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga jullie verlaten (huil)
    Mijn bedje roept me, omdat ik anders morgen niet op kan staan. Vaaaaaaarwel!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hazardous schreef:
    (...)
    Gezellig 8D

    Ja idd 8D.
    Alleen een beetje krab :Y)

    Voiceless schreef:
    Ik ga jullie verlaten (huil)
    Mijn bedje roept me, omdat ik anders morgen niet op kan staan. Vaaaaaaarwel!

    Daaag(doeg)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Voiceless schreef:
    Ik ga jullie verlaten (huil)
    Mijn bedje roept me, omdat ik anders morgen niet op kan staan. Vaaaaaaarwel!


    Bye :>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lion schreef:
    (...)
    Ja idd 8D.
    Alleen een beetje krab :Y)

    Idd ^^
    Maar dit wordt best wel offtopic ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dat krijg je er nooooooit meer af :9~

    Oh, dan wil ik op m'n arm, en gezicht! :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als je dan per se on topic moet blijven,
    kan je gezellig onderwerpen gaan verzinnen voor die verplichte vijf quizzen x'd.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hazardous schreef:
    (...)
    Idd ^^
    Maar dit wordt best wel offtopic ^^

    Ja..
    -Geen antwoord.-
    x'D

    Sorcha schreef:
    als je dan per se on topic moet blijven,
    kan je gezellig onderwerpen gaan verzinnen voor die verplichte vijf quizzen x'd.

    Wuhahaha egt hea XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lion schreef:
    (...)
    Ja..
    -Geen antwoord.-
    x'D

    8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Pompidom.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    Pompidom.

    Omg ik vond die reactie zo droog dat ik moest lachen :]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga leren ._____.
    De mazzel en weltrusten enzo.


    I live for the applause, you will die for it.