• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joker schreef:
    Jeej, kom we gaan de crew nog meer uitlachen en belachelijk maken. Olé. Vet hilarisch allemaal.
    Christus.. :')
    Sorry ._.

    Klopt.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt.

    LOL :'DD

    Rooftops schreef:
    (...)

    Lieve schat, deel 1 zat op zijn limiet, er kon niet meer gereageert worden. :>

    Oeps, haha!
    Populaire topic dan! B)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    liquore schreef:
    goed ik en randomnicity hebben echt een geweldig plan. ALS dit echt zou zijn...

    dan vinden wij dat we met zijn allen tentjes moeten gaan regelen en gewoon bij hem voor de deur en in de buurt gaan overnachten net zo lang tot hij toegeeft... waarschijnlijk zal er meteen de eerste dag een nieuwszender op af komen zodat we zelfs via de tv en de kranten kunnen zeiken tegen m:P


    De donkerblauwe tent met glow-in-the-dark sterretjes is van mij! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik wil niet naar fanfic! Dan moet ik weer een helemaal nieuwe reputatie opbouwen! -gayhand-

    Ik weet niet eens wie je bent dus om je reputatie hoef jeje geen zorgen te maken (nerd)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Goh dat had ik ook nog niet door x'D


    Nou dan? Dan kon je die vraag zelf wel beantwoorden, niet?
    Logisch toch dat ze dan een 2de deel aanmaken, net als bij het offtopic? Dan heeft iedere user de kans om zijn zegje te doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maar sowieso dat dit een aprilgrap is. Anders hadden de moderators al lang tegengesproken! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik lig in de paarse grote tent, voor de deeeur!

    Oeeh, ik wil in een camouflage tent, dan ziet 'ie me niet, en dat laat ik hem schrikken (cat)


    Alis volat propriis.

    Dan vraag ik me af waarom alleen Joselyne online is als Mod. Hmm..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Whipple schreef:
    (...)
    bij mij ben je al populair hoor ;3
    want ik ken jouu ^^
    naja beetje x'D


    Aaah!~=3
    Ik ken jou ook een beetje, nouja, je bent een Brabander, dus dat is al goed!


    everything, in time

    Gvd ik heb net me storie omgezet --'
    Wat blijft er nou nog wel over eigenlijk? ;x
    Maar ik geloof het niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nou dan? Dan kon je die vraag zelf wel beantwoorden, niet?
    Logisch toch dat ze dan een 2de deel aanmaken, net als bij het offtopic? Dan heeft iedere user de kans om zijn zegje te doen.

    Waarom. Niemand reageerd er serieus op.


    -

    Maggot schreef:
    (...)
    Oeeh, ik wil in een camouflage tent, dan ziet 'ie me niet, en dat laat ik hem schrikken (cat)


    Mijn tent staat naast de jouwe, oke? (dance)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    De donkerblauwe tent met glow-in-the-dark sterretjes is van mij! :9~


    *omg, gaat zelf ook naar een tent zoeken* ik denk dat ik een zwarte koop waar ik met een rode spuitbus op ga schrijven * stories moeten blijven Rutger mag weg* xD

    Angelus schreef:
    Dan vraag ik me af waarom alleen Joselyne online is als Mod. Hmm..

    Slimme opmerking (nerd)


    -