• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    lol okay :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    als dit echt is ga ik serieus janken x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    HAHAH, alle mods gaan proberen om het nog geloofwaardiger over te laten komen :x
    Maar het is een 1 april grap, anders zullen té veel leden stoppen met Quizlet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Best lullig dat de users niet meer dom zijn.


    You move me ......... Kurt

    Sucks.
    Nu maar hopen dat het een 1 april grap is.


    your eyes are like stars in the night.

    Washington schreef:
    HAHAH, alle mods gaan proberen om het nog geloofwaardiger over te laten komen :x
    Maar het is een 1 april grap, anders zullen té veel leden stoppen met Quizlet.

    Volgens mij zit bijna heel de crew mee in het complot, haha :') omg
    maar als dit een één april grap is -wat overigens niet anders kan volgens mij- vind ik dit best een achterlijk domme grap.

    Logisch gezien slaat dit helemaal nergens op.
    Ten eerste; De series etc. was tot niemand last.
    Ten tweede; Rutger heeft zélf de stories erop gezet en geprogrammeerd, hij had het echt niet gedaan als hij er niet mee eens was.
    Ten derde; Die forumban staat niet in verband met de quizzen. Dat slaat nergens op.


    your eyes are like stars in the night.

    Highmore schreef:
    Best lullig dat de users niet meer dom zijn.


    WHAHAHAHAHAH XD~ je reactie is echt droooogg jonge XD


    we were always meant to say goodbye.

    wat was de grap van vorig jaar :X ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    wat was de grap van vorig jaar :X ?

    Dat Rutger ging nokken :'D


    You move me ......... Kurt

    Seel schreef:
    wat was de grap van vorig jaar :X ?

    Eén van de mods zei dat ze homo was, maar haar begin letters van de topic die ze maakte, vormde in verticale richting EEN APRIL 8D

    Ja en ik ben de paus
    Sorry maar sinds vorig jaar geloof ik hier dus geen zak meer van xD
    Rutger heeft niet voor niets al dat werk voor niets gedaan aan die stories. Srry hoor maar trap er mooi niet in -gayhandje-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Als dat zo is, loop ik over naar Mibba.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Poseidon schreef:
    Logisch gezien slaat dit helemaal nergens op.
    Ten eerste; De series etc. was tot niemand last.
    Ten tweede; Rutger heeft zélf de stories erop gezet en geprogrammeerd, hij had het echt niet gedaan als hij er niet mee eens was.
    Ten derde; Die forumban staat niet in verband met de quizzen. Dat slaat nergens op.
    ja het forum heeft echt niets te maken met de quizzen :') en zoals ik al zei als iedereen hierwil blijven gaat de kwaliteit van quizzen serieus achteruit als iedereen 5 gewone quizzen moet maken :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dit is echt vet lullig -.-'