• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mods moeten ook eten/hebben ook huiswerk hoor.
    Het is echt waar. Anders had Rutger me niet gevraagd om hier een topic over te maken. Rutger heeft het pas besloten, in overleg met de mods. Hij vind dat hij er nu te veel onderhoud aan heeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahahahaha :') Weet je wat me zo hard opvalt? dat er nog geen enkele mod hier in dit topic heeft gereageerd. Bang om de mond voorbij te praten? (nerd)

    looooooooool ik ga eraan
    wat zei ik? zo meteen zeggen de mods: dit is echt geen één april grap.
    Mindreader! (krul)

    volgens mij is dit een grap, maar ...
    moest dit geen grap zijn, dan blijven de polls toch nog, hoop ik?

    en nog geloof k het niet x"D


    Nvt

    Clairvoyance schreef:
    Hahahahaha :') Weet je wat me zo hard opvalt? dat er nog geen enkele mod hier in dit topic heeft gereageerd. Bang om de mond voorbij te praten? (nerd)


    Helemaal met je eens :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    MrsArmstrong schreef:
    volgens mij is dit een grap, maar ...
    moest dit geen grap zijn, dan blijven de polls toch nog, hoop ik?

    De polls blijven, alleen de stories gaan weg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    maar als het echt is, ben ik hier weg :)


    Nvt

    Joselyne schreef:
    Mods moeten ook eten/hebben ook huiswerk hoor.
    Het is echt waar. Anders had Rutger me niet gevraagd om hier een topic over te maken. Rutger heeft het pas besloten, in overleg met de mods. Hij vind dat hij er nu te veel onderhoud aan heeft.


    En hij vindt het ook teveel onderhoud om zelf dit topic te maken?

    Vorig jaar heeft een mod ook het topic gemaakt dat quizlet naar Damian zou gaan, dusse.. :'D Nieuwe tactiek nodig?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Joselyne schreef:
    Mods moeten ook eten/hebben ook huiswerk hoor.
    Het is echt waar. Anders had Rutger me niet gevraagd om hier een topic over te maken. Rutger heeft het pas besloten, in overleg met de mods. Hij vind dat hij er nu te veel onderhoud aan heeft.


    Haha, ik denk dat hij dan eerder het forum er voor een groot deel afgooit, de polls doodmaakt en dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Wat erg voor jullie

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:08 ]

    Joselyne schreef:
    Mods moeten ook eten/hebben ook huiswerk hoor.
    Het is echt waar. Anders had Rutger me niet gevraagd om hier een topic over te maken. Rutger heeft het pas besloten, in overleg met de mods. Hij vind dat hij er nu te veel onderhoud aan heeft.



    en waar zijn de bèta-readers
    zij zouden dat toch ook moeten weten
    want het is grotendeels HUN taak om ONZE stories te verbeteren, héél geloofwaardig hoor.

    *lekker sarcastisch*

    btw: dan maakt hij toch lekker de mod die hij het meeste vertrouwd fzo ook administrator? dan is het werk verdeeld...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:11 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Oja.. wil hij minder viewers ofzo.. Alles, waar hij al die jaren aan gewerkt heeft, gaat hij zomaar weggooien?
    Heel geloofwaardig..

    Ik schrok in het begin wel(A)

    Ik haat 1 april en vervroegde 1 april grappen, omdat je daar veel makkelijker intrapt.
    Btw Rutger zou dat zelf wel melden als dat zo was..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik moet wel zeggen dat sommige erg dom reageren en de crew belachelijk maken. :') But I don't give a damn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lol, zelfs ik trapte er niet in, en ik trap altijd overal in. Grap is mislukt jongens, balen :'D

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.