• Ja, we waren dus hockey aan het spelen met van die plastieken versleten hockeysticks. Ik loop met een jongen van de andere ploeg achter dat balletje aan, slaat die daar opeens met al zijn kracht tegen dat balletje, en los met die stick tegen mijn hand O.o... Met als gevolg dat mijn duim nu 3x zo dik is, helemaal open ligt en bont en blauw ziet...
    Dat doet echt f*cking veel pijn! En het ergste van alles is dat hij zich niet eens deftig verontschuldigt heeft!
    En nu kan is straks dus niet naar de tekenschool (een potlood vasthouden is vrij onmogelijk) en ik heb al zo weinig tijd over voor mijn eindwerk, aargh..
    Hebben jullie ook van die matcho's die zich niet kunnen beheersen in de klas?

    Edit: Ben net langs spoed geweest, niks gebroken alleen flink gekneusd. Eén voordeel: ik kan niet schrijven, dus kan ik morgen geen toets doen(A)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 18:04 ]


    And the wheels just keep on spinnin'

    Ik heb geen gym meer ;D Maar op de middelbare gebeurde dat ook vaak.


    -

    Sid schreef:
    Meisjes en jongens turnen apart bij ons ;o

    Aarhh pijnlijk Ö!!
    Sterkte meis<3
    Ja idd zulke jongens haat ik.
    Was twee weken gelden bij ons in de klas ook
    schoot iemand keihard de bal tegen zoon meisje dr hoofd ana
    GING HIJ LACHEN.
    Evenlater schoot hij op mij.
    Ik werd zo nijdig omdat hij dat gewoon niet moest doen. Je zag hem wit weg trekken.
    En toen heb ik ervoor gezorgd dat er jongens voor mij en dat meisje hem gingen slaan:Y)
    'xox


    Beautiful people, are people who smile.

    L.O. met mij is ook gevaarlijk.

    En ja, met jongens ook. Nog een geluk dat we maar met 3 jongens (van de 13) in de klas hebben, want na de paasvakantie hebben we voetbal.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Veel beterschap!
    En nee, bij ons is het niet gevaarlijk. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Veel beterschap, pf ik heb ook een krab op mijn arm van bij LO.


    Tanya is de beste.

    Toen wij gingen hockeyen kreeg ik zo'n keiharde bal tegen mijn schouder aan (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MakeAWave schreef:
    Dat lijkt me echt pijnlijk,Veel beterschap


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik was er in de brugklas al achter gekomen dat gym met jongens gevaarlijk is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het best vaag dat meisjes en jongens bij sommige mensen apart gymmen. :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oja, ik krijg afgelopen dinsdag een bal keihard tegen me rug aan:S Maar hij verontschuldigde zich wel:Y) Ookal heb ik heb uitgekafferd dat hij beter moet oppassen met die stomme bal:Y)
    Bij ons zijn jongens ook altijd gevaarlijk. Vooral met balsporten. Als wij in partijen spelen en er dus mensen langs de kant zitten, dan gaan we altijd zoveel mogelijk in het toestelhok op de banken omdat we ons niet veilig voelen. Terecht:Y) Mag eigenlijk niet, maar de docent zegt er niks van:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vind het geen erg.. Maar dit jaar hebben we geen jongens bij LO, vorig jaar eentje x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bij ons als het voetbal is, dan denken ze dat ik de bal ben.

    Beterschap x.