• Ja, we waren dus hockey aan het spelen met van die plastieken versleten hockeysticks. Ik loop met een jongen van de andere ploeg achter dat balletje aan, slaat die daar opeens met al zijn kracht tegen dat balletje, en los met die stick tegen mijn hand O.o... Met als gevolg dat mijn duim nu 3x zo dik is, helemaal open ligt en bont en blauw ziet...
    Dat doet echt f*cking veel pijn! En het ergste van alles is dat hij zich niet eens deftig verontschuldigt heeft!
    En nu kan is straks dus niet naar de tekenschool (een potlood vasthouden is vrij onmogelijk) en ik heb al zo weinig tijd over voor mijn eindwerk, aargh..
    Hebben jullie ook van die matcho's die zich niet kunnen beheersen in de klas?

    Edit: Ben net langs spoed geweest, niks gebroken alleen flink gekneusd. Eén voordeel: ik kan niet schrijven, dus kan ik morgen geen toets doen(A)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 18:04 ]


    And the wheels just keep on spinnin'

    Meisjes en jongens turnen apart bij ons ;o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bij ons als de zon schijnt doen de meeste altijd hun shirt uit.:9~:9~
    Als ze voetballen en ze schoppen die bal tegen je aan, ga je half dood van de pijn.
    En beterschap met je duim.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Sid schreef:
    Meisjes en jongens turnen apart bij ons ;o
    Is dat zo? Dat is best wel stom ;o

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 14:37 ]


    Only losers can act the way you do

    Bij ons turnen meisjes en jongens normaal ook niet samen maar omdat de leraren het zo goed kunnen vinden spelen we soms dodgebal (of zo), trefbal of volleybal samen. Dat is irritant want de meeste jongens zijn ook zo'n stomme macho's --'


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Veel beterschap. (flower)
    Zo'n jongens zijn er in bijna elke klas wel. :')


    Only losers can act the way you do

    Ik zit met nog één meisje in de klas en de andere 11 zijn allemaal jongens en wij hebben L.o. samen.En nja bij ons valt dat wel mee. ;D
    Alleen soms bij l.o. slagen ze zo hard met hun stick tegen die puk dat die van de grond in de lucht vliegt. :')

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 16:15 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ja haha echt irritant, ik zit onder hockey en durf niet eens te hockeyen bij ons. Levensgevaarlijk!


    -

    Sid schreef:
    Meisjes en jongens turnen apart bij ons ;o

    Ja vorig jaar hadden wij dat ook als 'experiment'.. En eerlijk gezegd was ik daar soms wel blij om..


    And the wheels just keep on spinnin'

    Beterschap.
    Ja, bij mij doen ze dat ook. Maar ik doe lekker mee (cat)

    Sid schreef:
    Meisjes en jongens turnen apart bij ons ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Aawtch, pijnlijk
    Bij ons turnen we (gelukkig) apart. Wel een goed excuus om geen huiswerk te maken(A)
    Mijn vriendin heeft het pas erg, die heeft een man als leerkracht en die komt altijd binnen als die hun omkleden enzo ma die zit wel op een andere school dan mij


    Whatever you do, have fun

    Jongens zijn altijd gevaarlijk bij sport, Ik kreeg vandaag bij gym kei hard een bal tegen mijn hoofd, gegooid door een jongen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja dat had ik ook eens, alleen toen was het gevolg een bloedneus.
    Balspellen en iets met sticks vind ik sowieso levensgevaarlijk in mijn klas met jongens, aangezien die zwáár hyperactief zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap wat je bedoelt zo een balletje kwam ooit keihard tegen mijn hoofd aan. twee weken was die plek rood. Voordeel hij paste op me en kocht voor me. {best erg}
    Beterschap
    X-Neela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dat lijkt me echt pijnlijk,Veel beterschap


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.