• Het lijkt wel alsof er speciale accounts aangemaakt worden om quizlet af te kakken. Het kan aan mij liggen hoor, maar het viel mij gewoon even op.
    Kunnen er niet even nieuwe regels komen ofzo, want veel gezelliger wordt het hier niet.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 14:08 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nieuwe regels zullen inderdaad niets aan de situatie veranderen; mensen die de rust verstoren, zullen er altijd zijn, ongeacht welke regels.


    Only losers can act the way you do

    Sid schreef:
    (...)
    Wat is Habbo Hotel? ;x

    habbo hotel is een of andere site maar goed.ik vind het stom dat belgen en nederlanders ruzie gaan maken op Q.ik bedoel dat de belgen niet anders zijn dan wij nederlanders.ze praten alleen met een andere taal.dat doen friese toch ook??en brabant(daar kom ik vandaan)daar praten ze toch ook anders(zachte g in sommige plaatsen dialect)
    dus neem gewoon hoe iemand is want wat maakt de afkomst nou uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    pixiepotter schreef:
    (...)
    habbo hotel is een of andere site maar goed.ik vind het stom dat belgen en nederlanders ruzie gaan maken op Q.ik bedoel dat de belgen niet anders zijn dan wij nederlanders.ze praten alleen met een andere taal.dat doen friese toch ook??en brabant(daar kom ik vandaan)daar praten ze toch ook anders(zachte g in sommige plaatsen dialect)
    dus neem gewoon hoe iemand is want wat maakt de afkomst nou uit
    In België zijn er ook verschillende accenten. Ze lachen met elkaars accenten, maar ze zullen daarom nooit ruzie gaan maken.
    Zoals jij zegt: Waarom zou je iemand 'haten' omwille van zijn accent? Dat slaagt toch nergens op?
    ._.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 14:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    (...)In België zijn er ook verschillende accenten. Ze lachen met elkaars accenten, maar ze zullen daarom nooit ruzie gaan maken.
    Zoals jij zegt: Waarom zou je iemand 'haten' omwille van zijn accent? Dat slaagt toch nergens op?
    ._.


    dat bedoel ik.waar slaat dat om.ok ik lach af en toe ook om hoe limburgers praten maar die lachen bijvoorbeeld over ons dialect.dus ik vind dat we elkaar moeten nemen hoe we zijn dan praat die ene maar wat anders dan de ander.wij gaan bijvoorbeeld toch ook niet ruzie maken met fransen ofzo omdat ze anders praten?en op de computer is het wel makkelijk om te zeggen de belgen kut zijn.als je ze niet eens kent kun je dat ook niet zeggen.ik hadt laats een trainingsstage in belgie.daar heb ik ook vriendinnen gemaakt(dus ook belgen)we leven allemaal op de wereld.en de een praat engeles de ander chinees.dus boeient.dus probeer geen vooroordelen te hebben over belgen.of andere.ik vind dat ze aardig zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Renaissence schreef:
    (...)In België zijn er ook verschillende accenten. Ze lachen met elkaars accenten, maar ze zullen daarom nooit ruzie gaan maken.
    Zoals jij zegt: Waarom zou je iemand 'haten' omwille van zijn accent? Dat slaagt toch nergens op?
    ._.


    Inderdaad.
    Ik lach sommige accenten ook wel uit, maar dat komt omdat ik ze dan niet versta.
    vorige keer was ik zo werken zo'n neger man: 'Weet u waar het broche is?'
    Ikzo: 'wat zei u?' Hij zo: 'Het broche.'
    Ikzo: 'het brood? o.o Dat is daar.' -wijswijs- hij zo daarheen lopen, komt hij later terug. 'Do you speak English?' Ikzo: 'Yes ;'D' Hij: 'I meant the brown bread, haha. And the kipfilet' -laat zien' Ik: 'hahaha, oke.' hij: 'oke, dankjewelll!'
    echt een vet aardige man, ookal verstond ik hem eerst niet, haha.


    Smiling but close to tears.

    Boeit mij niet. Als hun dat stoer vinden moeten ze dat vooral doen. :')

    Clockwise schreef:
    (...)
    Ohja klopt!
    Dat is ook met Habbo Hotel toch? :'D
    Dat je maar 3 accounts per IP adres mag ofzo.

    Ik haat habbo. Ik werd er voor 300 jaar geband omdat iemand mijn account had gehackt en gestolen. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Wow, echt. Ik heb die topic gelezen, ik ben echt sprakeloos. ;s
    En de gevangenissen zitten hier vol omdat er misbruik wordt gemaakt van voorlopige hechtenis, niet omdat wij allemaal criminelen zijn.
    Waar gaat de wereld toch naar toe?


    Where there is a sea there are pirates...

    Clockwise schreef:
    Ik denk trouwens niet dat die regels zullen helpen, want mensen kunnen altijd een andere naam/e-mailadres invullen..


    None but ourselves can free our minds.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik lach sommige accenten ook wel uit, maar dat komt omdat ik ze dan niet versta.
    vorige keer was ik zo werken zo'n neger man: 'Weet u waar het broche is?'
    Ikzo: 'wat zei u?' Hij zo: 'Het broche.'
    Ikzo: 'het brood? o.o Dat is daar.' -wijswijs- hij zo daarheen lopen, komt hij later terug. 'Do you speak English?' Ikzo: 'Yes ;'D' Hij: 'I meant the brown bread, haha. And the kipfilet' -laat zien' Ik: 'hahaha, oke.' hij: 'oke, dankjewelll!'
    echt een vet aardige man, ookal verstond ik hem eerst niet, haha.

    Haha, die zwarten zijn echt tof (':


    Where there is a sea there are pirates...

    ik snap ut eigenlijk niet :')