• Ja zoals de titel zegt, heel lang geleden –afgelopen zomer ofzoiets- heb ik een zeker topic aangemaakt met daarin dat een man mijn nogal ‘stalkte’. Stalken is overdreven maar hij hielt me constant in de gaten, voegde me uiteindelijk toe op twitter terwijl hij mijn naam niet eens enzo. Tot drie keer toe als ik me niet vergis.

    Maar wij gingen naar een semi-acoustisch concert van Faun –een paganfolkische band- en we zaten op de derde rij, want de eerste rij waren allemaal vipstoelen en de tweede rij was al vol. Wij gingen dus zitten en moesten nog een kwartier wachten en ik verveelde me dus besloot ik om te kijken naar die briefjes omdat ik me verveelde. Ik kon ze niet goed leven, omdat ik net iets te ver afzat dus dacht ik laat maar zitten. Zegt iemand ineens “Steve en Jenny van Omnia zitten zometeen hier!!” Dus die kinders helemaal trippen en blij doen. En ik kreeg helemaal een hartverzakking. Serieus, waarschijnlijk is die man in wezen heel erg lief maar ik vind hem gewoon heel eng door zijn manieren van reageren en mensen opnemen en screanen. Dus ik helemaal panisch en half doordraaien. Komt hij ineens binnenlopen, krijg ik gelijk weer helemaal een hartverzakking. Gaat hij allemaal mensen begroeten en doet hij net of die mij niet ziet. Dus ik helemaal blij. Ik dacht ‘nou mooi dan heb ik even rust.’ Ging die zitten keek die me heel even heel snel stiekem aan maar op dat moment keek ik net terug. Ging ik al helemaal dood :|.

    Maar het hele concert was hij mij vanuit zijn ooghoeken in de gaten aan het houden en aan het luisteren over wat ik zei en alles. Toen was het even pauze en bleef Marieke zitten en ging ik even naar de wc. De wcrij was super lang en om en om mocht er iemand naar de heren wc. Toen was ik dus aan de beurt en mocht ik naar de herenwc, normaal zou ik dat helemaal niet erg vinden, maar nu had ik een beetje een vreemd voorgevoel. Ik liep dus die wc in, was uiteindelijk klaar en wilde mijn handen gaan wassen en toen knalde ik best hard tegen een meneer op omdat ik in gedacht verzonken was. Pakte hij me bij mijn schouders vast en keek hij me even glimlachend aan. Was het de enge meneer D:.. Gosh man ik ging mijn handen wassen en toen ben ik heel snel terug naar de zaal gelopen helemaal over de zeik. En toen keek Jenny om en toen zag ze gewoon aan mijn gezicht wat er gebeurd was begon ze te glimlachen en draaide ze zich weer om D:, ging ik nog harder dood. Hahaha het was zoooo erg. Als je gewoon echt schijtebang bent voor iemand en die zit een andere halve meter van je af ofzo en die hoort en ziet alles wat je doet.

    Het concert was trouwens prachtig en Faun is nog zooooo veel beter als op cd!

    Okey dat wilde ik dus even vertellen (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh men. Wat eng. Waar kent die enge vent jou van dan?

    Hahah, gelukkig waren ze zo goooed.


    Your make-up is terrible

    Ghaha, ik weet zo hard hoe dat voelt!
    Stalkers zijn stom. Maar wel grappig om over te vertellen, hoe eng ze ook zijn.

    Iig mooi dat het concert alsnog leuk was :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Hè bah ._. wat smerig.
    Gelukkig was het concert wel mooi :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Assassin schreef:
    Oh men. Wat eng. Waar kent die enge vent jou van dan?

    Hahah, gelukkig waren ze zo goooed.

    ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.

    maar wat eng :S

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 22:23 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Assassin schreef:
    Oh men. Wat eng. Waar kent die enge vent jou van dan?

    Hahah, gelukkig waren ze zo goooed.
    Lees dat topic maar even wat ik erin gezet heb, dan is het allemaal wel duidelijk (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Scientist schreef:
    (...)
    ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.

    maar wat eng :S
    Nou hij bedoelt er verder niets mee. Hij vind me alleen maar interesant en loopt me wat te kutten. Ik ken hem van Castlefest. Hij is daar de hoofdact en medeorganisator ofzoiets.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoe vaak ga jij dood op een avond kirs? Haha, nee creepy gast. Gelukkig leef je nog <3


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou hij bedoelt er verder niets mee. Hij vind me alleen maar interesant en loopt me wat te kutten. Ik ken hem van Castlefest. Hij is daar de hoofdact en medeorganisator ofzoiets.

    aah oke noujaa beter dat hij er niks mee bedoeld ^^


    I solemny swear i am up to no good

    MakeBelieve schreef:
    Hoe vaak ga jij dood op een avond kirs? Haha, nee creepy gast. Gelukkig leef je nog <3

    Precies wat ik dacht xD

    Hè gatver.. Ik heb dat andere topic gelezen, iew! Ik word er gewoon misselijk van.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KrullEITJE schreef:
    (...)
    Precies wat ik dacht xD

    Wij denken hetzelfde -creepy face-


    -

    Ik schrok van die foto hahaha, hij is egt vet eng man :X

    Gelukkig was het concert dan wel leuk :'D


    I'm a little bit lost without you <3

    Danyeel schreef:
    Ik schrok van die foto hahaha, hij is egt vet eng man :X

    Gelukkig was het concert dan wel leuk :'D


    Jaybee dude (:

    Assassin schreef:
    Oh men. Wat eng. Waar kent die enge vent jou van dan?

    Hahah, gelukkig waren ze zo goooed.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ieuw zo een engerd


    normaal dat je doodgaat als die je loopt te stalken^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.