• Dit schreef een meisje op haar blog:

    Even serieus mensen..
    Ik vind het zo amusant om te lezen dat iedereen het jammer vind en kut vind blabla Maar denk nou eens even na..
    Het is Tokio Hotel niet maar het is hun management. Tokio Hotel heeft hier geen reet mee te schaften en die moeten maar lekker braaf luisteren. Het management denkt alleen maar: geld geld geld en niets meer en niets minder. Denk je nou echt dat Tokio Hotel zelf bepaald of er tijdens een M&G gefilmd mag worden? Denk je nou echt dat het Tokio Hotel ene haar op hun reet interesseert tussen wie de fans in staan?

    What the hell is loos met deze wereld?

    Ieder pasje dat Bill doet op het podium is ingestudeerd. Iedere keer dat hij in het publiek kijkt is ingestudeerd. Iedere keer dat hij naar gustav/georg/tom rent is op de
    Tokio Hotel zegt zelf wel dat ze geen privé leven meer hebben blabla, dat zou dan ook wel kloppen als zij het zeggen. Maar weet je wie het nog het meest verziekt voor HUN.. en voor de FANS? Dat is het ************* management.
    Denk je nou echt dat Bill in die BELACHELIJKE homo-pakjes over het podium wil wandelen. Denk je dat Bill serieus op 1 dag op zijn kamer zat en dacht: ik wil nu dreadlocks... Iedereen denkt heel leuk en aardig dat DIT (deze jongens die nu op het podium staan) Tokio Hotel is. De ware Gustav, de ware Georg, de ware Tom en de ware Bill.
    Nee!
    Het is een groot dik vet masker die ze opzetten. Althans, die het management bij hen opzet. Hier en iedereen merkt het al: tokio hotel veranderd, ze doen raar, ze doen minder voor de fans. Denk je nou dat hun beslissen wat er voor de fans gedaan wordt? Hun hebben echt het recht niet om hun bek überhaupt open te trekken hoor. Het management heeft hun helemaal verkloot en naar de ondergang geholpen. Zeg nou zelf: voor hun is dit niet chill, want ZIJ raken fans kwijt, roem kwijt, alles. Voor ons is het niet leuk, want wij denken: waar is de echte tokio hotel nou? Die leuke Bill die nog in zijn spijkerbroekie met sneakers over het podium heenrende en die nog 8 oktober zei: "Hoe gaat het". Jajaaa, die tijden missen wij. Maar ik zal er niet raar van opkijken als het binnekort naar hun bol stijgt en dat tokio hotel er niet meer is.
    Want ik zou persoonlijk echt GESTOOORD worden.


    ben je er mee eens? of niet? laat je mening hier horen!

    Ze heeft opzich best gelijk.
    Ze zijn best wel veranderd de laatste tijd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nou, je hebt een punt maar in vind ook, als je echt je haar niet wil veranderen doe je dat toch niet? En we kunnen idd niet verwachten dat Bill voor altijd met "kinder"kleren zal rondlopen? Nu, ik vind ze nog even super en idd, ik hoop dat ze het niet té hoog in hun bol daar krijgen want dan denk ik dat het niet al te best zal aflopen maar nu is en blijft Tokio Hotel mijn wereld <3


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Clairvoyance schreef:
    Ze heeft een punt.
    Maar ik denk nog steeds dat ze zelf ook inspraak hebben op wat ze wel en niet willen doen. Bijvoorbeeld Bill met zijn pakjes. Volgens mij vindt hij die echt mooi, anders draagt hij dat niet. Zelfs al wordt hij gepusht, denk ik. En zijn haar, wtf? Ik ging eraan toen ik dat las. Natùùrlijk kiest die dat zelf? Het zijn ook maar mensen hoor. Elk mens wordt wel eens gepusht of eender wat, maar je eigen kapsel beslist door je management? Geloof ik geen reet van.
    En binnenkort stijgt die roem te hoog naar hun bol? Say whut? Sorry, maar dat ís al zo. Die roem, het beroemd zijn in heel Europa/Amerika etc, de aandacht van de fans,... dat is allemaal al te hoog naar hun bol geschoten. Geloof me.
    Ze helpen hunzelf anders ook goed naar de ondergang. Natuurlijk zit het management er voor een deel tussen, maar zij kunnen hun bek ook eens open trekken?
    Maar diegene die de blog schreef heeft ergens wel gelijk.


    My friends are my estate.

    Dat zei Pearl, toch B)?
    Ze heeft gelijk, in sommige dingen. Ze kan nooit helemaal weten hoe het eraan toe gaat, dus daarover kan ze in principe niet met zekerheid oordelen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 22:22 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik denk niet dat Bill die pakjes tegen zijn gedacht draagt, of dat hij zijn stijl verandert naar de zin van het management. Ja, hun management heeft veel te zeggen en zal wrsch al veel dingen beslist hebben tgn de zin van TH, maar ik denk wel dat Bill en co. nog steeds veel te zeggen hebben. En als Bill die pakjes niet zou willen dragen omdat hij er zich belachelijk in voelt, of wat dan ook, dan denk ik niet dat Bill die ook zou dragen. Het is nu eenmaal zijn stijl geworden. Maar, niemand hier kent (voor zover ik weet) TH persoonlijk, dus niemand kan weten hoe de jongens zich echt voelen.

    Langs de ene kant heeft ze gelijk, maar ze overdrijft wel een beetje, vind ik hoor. Dat Bill elk pasje instudeert & het aantal keren in het publiek kijken etc. Dat kan gewoon niet, of hij zou gek worden.

    Doet dat er toe ? Het draait toch om de muziek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    In sommige punten, ja klopt. Maar aan de andere zit ze er heel ver naast. Kom op, als Bill elk pasje ingestudeerd zou hebben zou hij gek worden. Als hij elke keer moet denken van 'ow nu moet ik naar Tom lopen' dan kan hij toch niet normaal meer leven of wel soms? Ik vind het persoonlijk iets te overdreven


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells