• Mijn nederlands SE is kwijt! De man/vrouw die toezicht op ons hield tijdens die toets in de toetsweek, heeft hem hoogstwaarschijnlijk in 1 van de andere mappen gedaan, bij atheneum 6 ofzo. (ik zit in vmbo4)

    Ik zat bij nederlands en hij had de cijfers, maar zegt tegen mij 'Wist je al dat jou SE kwijt is?'
    Ik vind dit dus echt niet leuk.

    Ik heb ookal een 5.3 voor geschiedenis en een 4.4 voor engels (heb dyslexie) hoewel ik normaal áltijd 8en haal...

    En nu hebben we vrij tot en met maandag, dus het duurt nog wel even voor ik meer cijfers krijg >.>

    Nog iemand waarvan wel is een toets kwijt raakte?

    Edit: Ik heb een 9.0 voor die toets, staat op internet!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 23:37 ]

    Wat een aso!
    Die toets moeten ze echt terug geven en als ze 'm niet kunnen vinden, moet je een 10 krijgen omdat het niet jouw schuld is.


    I clicked my heels and wished for you.

    Nee, dan moet ik hem over doen. Een vriendin van me moest vorig jaar ook een toets over doen omdat ze hem echt niet meer konden vinden.

    Ik niet. Een vriendin regelmatig,maar die is gewoon een sloddervos.

    dat is best lullig:O
    is het zeker dan dat hij bij 6 atheneum zit?
    of lullen ze maar wat in de hoop dat ze hem terug vinden??

    iig mij is dit nog nooit overkomen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, het is niet zeker dat hij bij 1 van de andere toetsgroepen in zit. Anders hadden ze hem al wel terug gevonden.
    :/ ik baaaaaaaaaaal.

    Etoile schreef:
    Ik niet. Een vriendin regelmatig,maar die is gewoon een sloddervos.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    okee gelukkig,
    hoef je hem iig niet over te doen.. wij werken met magister, een site waar je cijfers op komen te staan.. hebben jullie dat ook? wnt miss komt die daar dan eerder op te staan dan dat je naar school gaat?....


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    weetje k ga vriendjes met jouw worden; dan heb k een dyslextie maatje =3&&& dat gebeurt bij ons in de klas ook; er is altijd wel 1 die een proefwerk kwijt heeft en die moet je dan overnieuw maken; dan zit je 3lesuren aan je economie WANT die vent is al 2 keer je proefwerk kwijt geweest


    If you believe in yourself anything is possible

    ReinaNewMoon schreef:
    okee gelukkig,
    hoef je hem iig niet over te doen.. wij werken met magister, een site waar je cijfers op komen te staan.. hebben jullie dat ook? wnt miss komt die daar dan eerder op te staan dan dat je naar school gaat?....

    Waar staat dat ik hem niet over hoef te doen?
    Als ze hem echt neit vinden moet ik dat wel, denk ik.

    En ja mijn school werkt met magister, maar zoals er ook al staat; ik heb vrij tot en met maandag. Dus de leraren ook. En die gaan dat niet nakijken als ze vrij hebben. Dat zei mijn leraar biologie zelf tegen me, over zijn vak. 'Ja, die krijg je volgende week dinsdag pas.'

    leintje schreef:
    weetje k ga vriendjes met jouw worden; dan heb k een dyslextie maatje =3&&& dat gebeurt bij ons in de klas ook; er is altijd wel 1 die een proefwerk kwijt heeft en die moet je dan overnieuw maken; dan zit je 3lesuren aan je economie WANT die vent is al 2 keer je proefwerk kwijt geweest

    Haha, nou ik heb niet een erge dyslexie hoor. Heb alleen moeite met buitenlandse talen.
    en ik heb echt haat aan dat soort leraren ><

    nou ja jij zei dit:

    Nee, het is niet zeker dat hij bij 1 van de andere toetsgroepen in zit. Anders hadden ze hem al wel terug gevonden.


    dus ik ging er van uit dat je hem niet over hoeft te doen, aangezien je zegt dat het zeker is dat hij bij de andere toetsgroepen zit..

    en van dat laatste, daar heb je een punt..xD
    maar ik ging er van uit dat jij zeg maar vrij had omdat je SE week had:$, ik had er niet aangedacht dat je hele school vrij heeft;)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ooooooh grapje:$
    laat maar ik had dat eerste fout gelezen:$
    er staat NIET zeker:$
    i'm sorry xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaNewMoon schreef:
    nou ja jij zei dit:
    (...)

    dus ik ging er van uit dat je hem niet over hoeft te doen, aangezien je zegt dat het zeker is dat hij bij de andere toetsgroepen zit..

    en van dat laatste, daar heb je een punt..xD
    maar ik ging er van uit dat jij zeg maar vrij had omdat je SE week had:$, ik had er niet aangedacht dat je hele school vrij heeft;)

    Nee, ik had vorige week SE week, dus deze week komen dan de cijfers normaal gesproken. MAar morgen heb ik ijsvrij ofzo xD en overmorgen.. ook dan dnek ik, en dan is het goedevrijdag.. ik heb iig vrij tot en met maandag.

    KrullEITJE schreef:
    (...)
    Haha, nou ik heb niet een erge dyslexie hoor. Heb alleen moeite met buitenlandse talen.
    en ik heb echt haat aan dat soort leraren ><


    ookal heb jij geen erge dyslextie; dan voel k me teminste niet zo'n loser meer want want want k baal er enorm van dat k het heb =x want daardoor lukt het niet zo goed op qyizlet =x&&&t is gewoon cool dat er nu ook iemand is die het ook heeft =3


    If you believe in yourself anything is possible

    haha nee okee xD
    Foutje xD:$

    haha ijsvrij:P, cool!, ik wil ook! njaah iig, enjoy je dagje ijsvrij! (gelukkig ligt er geen ijs:P)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.