• van het typen! Ik had net ruzie met mijn bff, ja alweer xd, en toen had ik vanalles neergetypt. dit dus (JE HOEFT DIT NIETS TE LEZEN.);

    Je zit nooit fout, want ik zit fout. Dat is altijd zo geweest en dat zal nooit veranderen. Je kunt zeggen wat je wil, maar in zegt:
    *Nooit zat jij fout. Je moest eens weten hoe vaak ik het fout heb gehad. En dit keer opnieuw. Maar dit keer is anders, dit keer heb ik jou gekwetst, en dat is nooit mijn bedoeling geweest. Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen. Hoe vaak ik het ook mocht hebben gezegd. Elke seconden hou ik meer van je. En dat zal door blijven gaan. Je moet me blijven meedragen totdat ik sterf. Dan ben je vrij. Maar voor nu.. laat ik je niet meer gaan. Want ik denk.. ik denk dat jij en ik bij elkaar horen. Ooit gehoord van soulmates? Ik geloofde nooit in die shit. Maar toen jij kwam, moest het wel waar zijn. We hebben duizend dingen gemeen, dezelfde smaak, dezelfde manier van doen.. Als het morgen nog niet goed is, ga ik naar je huis meteen na school, en wacht ik je daar op. Dat doe ik, je zal wel zien. Ik krijg mijn vader er wel overheen om me bij jou af te zetten. Ik weet waar je woont. En als je nu tegen je ouders gaat zeggen dat ze me niet binnen mogen laten, wacht ik wel in de tuin op je. Voor jou spring ik in een bad vol pedofielen. Want ja, jij verdient zoveel. En soms, soms denk ik
    *'Ik verdien Ibtisame niet'. Maar dat moet jij uiteindelijk beslissen. Ik blijf bij mijn mening dat we bij elkaar horen, maar ik ben aan de andere kan te min voor jou. Jij staat enorm hoog boven mij, je bent mijn voorbeeld, en als het kon aapte ik je met alles na. Maar dat is dan niet leuk voor jou, haha. Nu weet ik dat je vind dat ik een kutwijf ben dat gewoon zielig gaat doen, en dat is ook zo. Behalve dat laatste. Ik doe niet zielig. Wat ik nu zeg ligt al heel lang op mijn hart, met zoveel andere dingen die ik kwijt moet. Maar dat is zo moeilijk om alles rechtstreeks te zeggen. En als je me nooit meer wil zien.. Dan moet je me dat zeggen, en dan zal ik een zak over mijn hoofd trekken. Nu zul je wel denken 'Jaja, wat een slijmerd' maar ik spreek de waarheid. Ik wou dat ik dit allemaal recht in je gezicht kon zeggen en je dan knuffelen. Ibtisame, ik wil samen met jou het leven in, naar de universiteit gaan, samen volwassen worden, op dezelfde dag trouwen en kinderen krijgen en uiteindelijk zien we ons in het bejaardetehuis terwijl we levenloos voor ons uitstaren. Maar ook al kan ik
    *dan misschien niet praten of horen. Ik zit naast jou, en dat maakt me zielsgelukkig. Alleen de gedachte al. Na alles wat we samen hebben gedaan, Koen en Joey uitgelachen. Adem zijn kapsel uitgelachen te hebben. Beau bijna gechanteerd, maar toen kwam Mauranne. Ik blijf doortypen, jaja. en ik stop pas als je wat zegt, dus hier komt nog een hele hoop tekst. :
       ibtisame     ; zegt:
    *nu voel ik me schuldig :'[
    Je zit nooit fout, want ik zit fout. Dat is altijd zo geweest en dat zal nooit veranderen. Je kunt zeggen wat je wil, maar in zegt:
    *Zie je ons al samen in de puberteit gaan? Waaw, we zullen iedereen gek maken. Zeker weten. Meneer Cleuren uitlachen om zijn broek. Met Formicola spotten. En neen, je mag je niet schuldig voelen, en lijd me niet af, alsjeblieft, ik moet nog twee blokken hier neer krijgen.
    *Voor die vrouw van Godsdienst onze neus dichtknijpen. (ben even vergeten hoe ze heet). Oh, en ik herrinner de eerste keer nog dat ik je zag, in de eetzaal. Ik keek je steeds aan en ik dacht heel de tijd. 'Zeg wat Talia, zeg iets spontaan, maar wat zou ik zeggen? Hoe bevalt jullie de sschool al? Neen talia, dan klink je saai.' En uiteindelijk zei ik wat maar ik ben vergeten wat dat was. En ik weet nog dat ik met mijn aluminiumfolie diertjes probeerde te maken om jullie aan het lachen te krijgen. En als ik daar nu naar terug kijk, FAILURE. Oh, en weet je nog toen ik koen sloeg toen hij tegen hij zei; 'Ga op u mat bidden' Ooh wat was ik boos. Ik kende je toen nog maar net maar niemand mocht al zoiets zeggen over jou. En toen begon ik samen met jou Koen te haatten en toen kwam Joey. Dat soms eng was want soms kon ik goed praten met Joey en dat was raar.. En toen kwam Adem, muhaha. Jaja.. OH, en Lennert en Axel! Axel met zijn boterham en lennert met die kop van hem. We lachte hem altijd uit met die foto van netlog waar hij zich zo voor zich uit staarde. Daat was weird. Ik bewaarde die
    *foto op de computer en ik heb hem nog steeds, totdat mijn broer de computer formateerde. ):. En we zochten samen de netlog van Axel, maar ik kwam erachter, via mijn neef, dat Axel geen netlog had. Dat was jammer D:. Maar we konden hem zowat elke dag spotten in de eetzal en de speelplaats. Wehee. Mijn hand doet pijn. IKHOUVANJOU. OHAA. JAJAJAJAJAJAJAJAJA *Giovanni-imitatie*. Laten we weer dramatisch gaan doen. Ik hou zoveel van jou! Ik zou je op dit moment gewoojn kunnen doodknuffelen door maar één keer in je te knijpen. Maar als je dood ging pleeg ik gewoon zelfmoord zodat we samen in de hemel kunnen gaan en eruit worden verbannen omdat we teveel mensen uitlachte. En dan worden we geesten en gaan we naar Amerika en rondpoken in Justin zijn kamer. Ja. 'Ibtisame?! Ik denk dat hij zijn broek uit doet!' en jij gaat dan; 'DAT MOET IK ZIEN.' en dan geilen we op hem, enzo.. Hmmm.. Dat was niet zo dramatisch. Ik heb dorst. OH, jij en ik is voor eeuwig, VRIENDIN. BESTE VRIENDIN. FOREVERANDEVERANDEVERTILLWEDIEANDWHENWE'RE
    DEADWE'REGONNASTALKJUSTINBIEBER,HAHAHAHAHAHHA. En dan stalken we Koen ook
       ibtisame     ; zegt:
    *:'[
    Je zit nooit fout, want ik zit fout. Dat is altijd zo geweest en dat zal nooit veranderen. Je kunt zeggen wat je wil, maar in zegt:
    *totdat hij zelfmoord pleegt en dan lachen wij hem uit omdat hij zichzelf ophangt in de garage, en dan zien we zijn moeder zijn kamer binnenlopen en dan heeft ze Koen zijn hoofd heeft, maar dan met make-up enzo..


    Heb jij al ooit eens zoiets gelijkaardigs gedaan? Voor een vriendin of iemand anders?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 11:38 ]


    All this dampness is damp.

    in 1 woord: Wow.
    Dit heb ik nog nooit gedaan.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wow jeetje, hoe is het afgelopen?
    Vast wel zoiets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nope..


    your eyes are like stars in the night.

    Wauw heftig. En nee, ik niet, maar wel mijn bf voor mij.

    NYC schreef:
    Wow jeetje, hoe is het afgelopen?
    Vast wel zoiets.


    Het is uiteindelijk goed afgelopen, haha. x]


    All this dampness is damp.

    Hazardous schreef:
    in 1 woord: Wow.
    Dit heb ik nog nooit gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw! <3
    Egt moooi en lief van je! =o

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 13:09 ]


    Sometimes it's best not to care.