• In mijn fantastische woonplaats, woont een gehandicapte man genaamd Bennie. Iedereen in dit leuke stadje kent hem wel als Bennie op de driewieler.
    Maar een paar leute hebben verzonnen dat Bennie een ander woord is voor 'mongool'. Dus i.p.v. "Wat ben jij een mongool zeg" zeggen wij "Wat ben jij een bennie". Dat klinkt toch veel leuker :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Seel schreef:
    (...) ik ook en geen klein beetje .. het is trouwens persoon met een handicap , niet gehandicapte :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Imperfect schreef:
    (...)
    Het is niet dat als hij het niet beseft dat dat het minder erg maakt ? --'

    Jawel, want dan voelt hij zich er toch niet kut door als hij het niet beseft ? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    (...)
    Jawel, want dan voelt hij zich er toch niet kut door als hij het niet beseft ? :')

    Endan ? [:
    Zo'n grapjes maak je niet, punt uit. :]


    None but ourselves can free our minds.

    Thingies schreef:
    Dat vind ik dus echt een kutopmerking.


    I need you like a heart needs a beat

    ...Hij beseft het misschien niet, maar kan het wel voelen.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Imperfect schreef:
    (...)
    Endan ? [:
    Zo'n grapjes maak je niet, punt uit. :]

    Heeft hij er geen last van (:
    En sommige mensen denken daar gewoon anders over. Niet iedereen heeft dezelfde mening.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    (...)
    Heeft hij er geen last van (:
    En sommige mensen denken daar gewoon anders over. Niet iedereen heeft dezelfde mening.
    nou zou jij het grappig vinden als je weet dat iemand zo'n dingen over jou zegt ?
    hij kan er toch niet aan doen dat hij zo is ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    bleeeh, geen ruzie maken(nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Seel schreef:
    (...)nou zou jij het grappig vinden als je weet dat iemand zo'n dingen over jou zegt ?
    hij kan er toch niet aan doen dat hij zo is ?

    Jonge wat valt iedereen mij ineens aan :') Ik respecteer heus wel dat jullie het niet vinden kunnen, ik vind het ook lullig, maar ik vind het ook grappig. Ik zeg toch niet dat jullie dat ook moeten vinden :'D
    & nee dat zou ik net erg vinden omdat ik dat dan niet besef (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor hun medemensen,zeker niet voor die gene die het nodig hebben...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jezus, ga hier niet gelijk zo'n probleem van maken. Als je het niet leuk vind ga dan ergens anders kijken, djeez. Niet iedereen vind hetzelfde leuk, maar dan hoef je niet gelijk ruzie te maken.

    Ik vind het best dat je je mening vertelt en zegt hoor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    JONGEH
    hou toch allemaal je bek.
    hij snapt er toch geen fuck van.
    hij 'voelt' het ook niet.
    dus, laat hun hem gewoon zo noemen, boeiend.

    zo. orde.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    JONGEH
    hou toch allemaal je bek.
    hij snapt er toch geen fuck van.
    hij 'voelt' het ook niet.
    dus, laat hun hem gewoon zo noemen, boeiend.

    zo. orde.

    Niet aanvallend bedoelt maar hoe weet je dat? Ik bedoel als je niet zo als hij bent kan je dat toch niet weten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat vind ik persoonlijk ook erg kinderachtig.
    Als jij nu een handicap hebt dan zal ik eens gaan zeggen van: 'Hé kijk! Daar heb je die mongool!'

    Wedden dat je't niet leuk vind?

    Sorry, maar zelfs al snapt die man het niet, dat is gewoon laf en kinderachtig.. :l


    Let the Night embrace you

    Temerarious schreef:
    JONGEH
    hou toch allemaal je bek.
    hij snapt er toch geen fuck van.
    hij 'voelt' het ook niet.
    dus, laat hun hem gewoon zo noemen, boeiend.

    zo. orde.


    Amai jij bent vriendelijk vo de mense :S
    Die kan er toch ook ni aan doen da hij zo is :S
    Moest jij zo zijn dan zou ge wel anders spreke ze :S


    Stop wishing, Start doing..