• Waarom veranderen jongens altijd zó als ze bij hun vrienden zijn? ;o want volgens Shireen doen jongens dat àltijd en ik merk ook dat dat vaak zo is ;d
    dus kom maar op met jullie complottheoriën.


    We can only learn to love by loving.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat valt wel mee, ze lopen gewoon hun lul achterna -gayhand-


    Haha, eigenlijk wel ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Omdat jongens raar zijn en omdat ze stoer willen doen bij hun vrienden.


    Never run out of reasons to smile...

    JolienShizzo schreef:
    Mijn lief doet dat niet, dan laat hij nog meer merken dat ik van hem ben zodat zijn vrienden mij niet zouden inpikken ofzo :p kei schattig

    Haha, doet de mijne ook ;x Maar soms vind ik het wel nog irritant.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Haha, doet de mijne ook ;x Maar soms vind ik het wel nog irritant.

    Ja vind ik ook, soms is het iets te bezitterig. Mja


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ze willen indruk maken op hun vrienden, ofzo? Maar vraag me niet waarom, want ik vind het juist idioot.


    Tanya is de beste.

    Omdat ze stoer moeten doen, want als je gevoelig doet, vinden ze je stom.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heroic schreef:
    Nee, maar ik bedoel; Ik was eens alleen met een jongen -een leuke jongen- en toen was het zo gezellig!
    En toen kwamen er twee vrienden bij zitten en een vriendin van me en toen was ie opeens heel afstandelijk ;x

    Dat is ook altijd zo bij mij


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik ga mijn geweldige adviezen en theorieën geven.
    Jongens veranderen bij hun vrienden omdat ze stoer willen overkomen en zo denken indruk te maken. Ze willen niet laten zijn dat ze gevoelens hebben inplaats van dat ze zeggen dat ze verliefd op je zijn zeggen ze dat je lekker bent. Ze houden er niet van om zich kwetsbaar op te stellen bij hun vrienden en daarom doen ze zo anders bij hun vrienden omdat jongens denken dat ze anders niet stoer zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik ga mijn geweldige adviezen en theorieën geven.
    Jongens veranderen bij hun vrienden omdat ze stoer willen overkomen en zo denken indruk te maken. Ze willen niet laten zijn dat ze gevoelens hebben inplaats van dat ze zeggen dat ze verliefd op je zijn zeggen ze dat je lekker bent. Ze houden er niet van om zich kwetsbaar op te stellen bij hun vrienden en daarom doen ze zo anders bij hun vrienden omdat jongens denken dat ze anders niet stoer zijn.
    ik vind jou eng omdat je zo slim klinkt ;d


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) ik vind jou eng omdat je zo slim klinkt ;d

    Ik heb altijd al geweten dat je mij eigenlijk angstaanjagend vind. -ik lijk niet alleen slim ben het ook nog-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze doen stoer bij hun vrienden


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Omdat ze mongolisch zijn. Nee grapje ik weet wat je bedoeld. Of dan zijn ze op school heel anders als bij hun thuis, ik weet niet waarom.


    when words fail, music speaks.

    de mijne doet dat ook ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn lief doet dat ook. Weird en nogal irritant.


    your eyes are like stars in the night.

    Heroic schreef:
    IK WEET HET niet.
    Dus... mensen, kom maar op.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!