• jha.. ik wilde de map van gesprekgeschiedenis verwijderen, ik heb geen idee hoe ik het voorelkaar heb gekregen, maar ik heb de prullenbak verwijderd- er stond wel zoiets als dat je hem via configuratiescherm terug kunt halen;; ik heb windows xp.. iemand enig idee hoe het moet. ik heb gezocht maar ik kon hem niet vinden xD


    we were always meant to say goodbye.

    hahha :'DD
    ik weet niet hoe je dat gedaan hebt (A)

    Whipple schreef:
    hahha :'DD
    ik weet niet hoe je dat gedaan hebt (A)


    haha, ik ook niet :$


    we were always meant to say goodbye.

    en als je een ctrl- z duwt tot dattie weer verschijnt helpt dat?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hahaha, dat probleem had ik dus ook.
    ik ging zo zeggen tegen me papa: 'ik heb de prullebak verwijderd.' en toen ging hij hem terug zetten. geen flauw idee hoe.


    Smiling but close to tears.

    Immortal schreef:
    en als je een ctrl- z duwt tot dattie weer verschijnt helpt dat?


    nee ~hij zet alleen gesprekgeschiedenis weer terug- meer niet -.-' :P


    we were always meant to say goodbye.

    Scrubs schreef:
    hahaha, dat probleem had ik dus ook.
    ik ging zo zeggen tegen me papa: 'ik heb de prullebak verwijderd.' en toen ging hij hem terug zetten. geen flauw idee hoe.


    ahaha- ik heb het eerder ook verwijderd, hij stond plots terug. Mijn vader weet niet hoe dat moet, maar als hij hem perongeluk eens vind- dan ben ik wel een beetje geflasht XD


    we were always meant to say goodbye.

    als je in windows verkenner zit, zie je 'm dan niet staan zo links?

    Ik weet waar je prullenbak is! Hij zit in de prullenbak. Nee, niet grappig. Sorry maar ik zou het écht niet weten :x


    it's so empty living behind these castle walls

    I have no idea. Hoe kan je dat nu verwijderen? Hahah.


    Tanya is de beste.

    Moet je naar het confrigratiescherm gaan.
    Dan naar persoonlijke instellingen. Dan zie je waarschijnlijk helemaal links boven aan : taken.Daaronder staat dan bureaupictogrammen wijzigen ofzo. Klik daarop en dan kan je het zelf wel denk ik.


    Live life like a raver.