• Nou, dat hoorde ik dus vandaag in de klas.
    Mijn vriendin belde me op en vertelde dat Justin Bieber in ene Oprah Winfrey show had toegegeven dat hij gay was!

    En toen vertelde ik dat aan de klas
    en een meisje moest huilen enzo
    -wat ik overdreven vind?-


    Maar waarschijnlijk is het een gerucht.

    Geen haat reactie's please.

    EDIT: Inderdaad wel goed dat hij ervoor is uitgekomen . En niemand zou toch een kans maken haha :'D

    SECOND EDIT: Weetje? Misschien zegt hij het alleen maar om al die gekke fans van zich af te houden haha? :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 16:51 ]

    Ik heb helemaal niks met hem enzo ik ken gen liedjes van hem, maar als het waar is heb ik echt respect voor hem. Vooral als hij in zo een situatie zit dat hij een tiener is en beroemd enzo en dat hij waarschijnlijk fans verliest omdat sommige mensen gewoon h.omo haters zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    WAAAAAT!!! OMG!!!
    Nu vind ik 'm cool :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    WAAAAAT!!! OMG!!!
    Nu vind ik 'm cool :D

    Hahahahahaha. -out-
    Hoezo je mening slaat even om xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahahahahaha. -out-
    Hoezo je mening slaat even om xd
    Ik dacht dat hij zo een loser was die alleen maar beroemd wilde worden omdat hij dan meisjes kon krijgen. Ik had het idee dat hij alleen maar gebruik maakte van zijn schattigheid. Nu blijkt dus dat hij dat niet doet, en dat vind ik cool :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik dacht dat hij zo een loser was die alleen maar beroemd wilde worden omdat hij dan meisjes kon krijgen. Ik had het idee dat hij alleen maar gebruik maakte van zijn schattigheid. Nu blijkt dus dat hij dat niet doet, en dat vind ik cool :Y)

    Hahahaha ja dat kan ook. Maar het is niet zeker dus...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lolz, nu gaan alle Amerikanen hem haten omdat ze tegen homo's zijn.
    Of proberen hem te bekeren :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Laat die jongen toch zijn wie hij is.. Als hij dat nu zou willen.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    hij is gay, of niet, wat maakt het uit :Y) mensen mogen blijven fantaseren wat ze willen, de kans dat er ook echt iets zal gebeuren is nog net zo klein als hiervoor [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Omg nu ben ik geen fan meer hoor (cat)
    Grapje :') - was nooit fan -
    I'm happy for him if it's true.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    hahahaha
    zou wel grappig wezen ^^


    Smile with your heart.

    Dat vind ik schattig ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij is ie geen gay hoor. Op Twitter zit ie nog altijd met meisjes te flirten en te twitteren: Jay-Z is the man because he have Beyonce.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HAHAHHAHAHAHHAHAH.
    Nja, eigenlijk wist ik dat wel. :'D


    blame the bully.

    UNCOMMON schreef:
    Zou me niks verbazen :'D
    Maar, als hij daar gelukkig mee wordt.. :3

    Manee, die's helemaal niet gay (':
    Ik volg hem op twitter en ik ben er 100% van zeker dat hij op meisjes valt (':


    Where there is a sea there are pirates...