• Vroeger vond ik dat vies als iemand dat deed. Maar laatst heeft een vriend laten zien hoe je dat doet. Sinds dat ik dat ook kan vind ik het niets meer, en het is kinda verslavend. ;x

    Ik vond dat trouwens vies omdat ik niet tegen dat geluid kon. x)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind het nog steeds vies. Zo'n kind dat naast mij zit doet dat ook altijd. Ik word er gek van! En btw je kraakbeen gaat er van kapot.


    "Let them eat cake!"

    ik kan der niet tegen, dat geluidje ._.
    dan krijg ik metéén een koude rilling.

    Glenn doet dat ook voordurend. En Nele. Hatelijk.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kan dat met mijn pink (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe het met veel lichaamsdelen, maar als iemand anders het doet, kan ik er niet tegen ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik deed het, maar het is slecht voor je vingers. Je gewrichten of zoiets die daarin zitten, daar kan iets mee gebeuren als je dat te veel doet (:

    Renaissence schreef:
    Ik haat dat, ik kan niet tegen dat geluidje. (cat)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik kan het met me;

    -Duim
    -Voet
    -Nek
    -Rug
    -Schouder

    Best creepy ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik doe het soms, maar ik vind het eigenlijk best irritant ;x


    your eyes are like stars in the night.

    ik haaaaaaat dat geluid ;o dat gaat echt door merg en been ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik kan daar niet tegen als anderen dat doen. Maar met een vriendin van me kraak ik soms wel tenen. Dan moet zij mijn tenen kraken en ik die van haar. En wie dan uiteindelijk de meeste op tien tenen heeft gekraakt wint. Ja, wij zijn levenloos!

    Ik vind het zo irritant, Nûrdi doet dat ook steeds en dan krijgt hij natuurlijk elke keer weer zijn verwachte mep van Alizée, ik vind het echt wreed iritant ;o


    The soul needs autumn.