• Na zeven seizoenen is het mooi geweest voor 'The Hills'. De stekker wordt eruit getrokken. Niet vanwege de kijkcijfers, maar omdat het idee achter de serie volbracht is. 'Jezelf vinden', daar ging het volgens de bedenker om en alle personages hebben zichzelf gevonden.

    bron : MSN


    We can only learn to love by loving.

    Ach, het was al veel minder leuk toen Lauren ermee stopte.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik kijk dat stiekem altijd.
    Ze zijn zo lekker dom. :'D


    blame the bully.

    Psychic schreef:
    Wel jammer, vond het wel leuk om naar te kijken als je hersendood was. :Y)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    -jank-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik dacht dat het al gestopt was, haha.


    Smiling but close to tears.

    Eindelijk :D The Hills was echt met stip het domste programma van MTV.. al scoren die andere "soaps" ook hoog..
    Ook lekker voor dat mens dat zich voor The Hills heeft laten verbouwen (Y) (en daarna zij dat ze tegen plastische chirurgie was)

    hopelijk doen ze er eindelijk iets NUTTIGS voor in de plaats.. dus iets met muziek.

    Jammer voor de fans dat wel..

    jongens jullie weten wel dat hij in Amerika nu stopt he? xD daar zijn ze bij seizoen 7 wij pas bij 4 dus dat duurt nog wel even :(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vond het best wel leuk om dat programma af en toe eens te kijken. (:

    Naja, beter stoppen waar het verhaal eindigt dan eindeloos door te blijven doen zoals bij Mooi en Meedogenloos.

    Temerarious schreef:
    Ach, het was al veel minder leuk toen Lauren ermee stopte.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Prodigy schreef:
    Ik vond het best wel leuk om dat programma af en toe eens te kijken. (:

    Naja, beter stoppen waar het verhaal eindigt dan eindeloos door te blijven doen zoals bij Mooi en Meedogenloos.

    Hier ben ik het volledig mee eens.


    Tanya is de beste.

    Ik keek nooit


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    het was toch een en al fake en opgezet. xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Het begon toch te vervelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mooi zo, die met Kristin was toch alleen maar stom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ascendancy schreef:
    Mooi, kan MTV nu eindelijk iets gaan uitzenden waarvoor de zender is opgericht. Music TeleVision.

    Echt hea O_o
    Maar dat gaat nooit meer gebeuren waarschijnlijk buiten zo dat ding van Brand New Clips fzo denk ik. Reality tv is populair --'