• Ik heb een hond(Alix). Een Duitse herder, om precies te zijn. En ik ging hem gisteravond/nacht uitlaten. Dat was rond half 12. Dus ik loop zo door het parkje heen met hem. Komt er opeens een rare gast mijn richting op. Alix die aan de lange lijn liep, kwam meteen naast me lopen. En toen kwam die man dus steeds dichterbij. En hij riep de hele tijd 'Hey schatje'. Dus ik werd echt doodsbang, want ik was dus de enige die daarliep. Maar toen die man zijn armen uitstak, omhoog, begon Alix zo hard te blaffen en te grommen. En toen rende die creep gillend weg. Gelukkig voor die man kon ik Alix vasthouden, anders was die waarschijnlijk aangevallen. Toen ik thuis kwam moest ik echt eerst heel hard huilen en ik was helemaal aan te trillen, en toen kreeg ik kusjes van mijn hond. Ik weet echt zeker, mijn hond heeft me gered.

    Dat moest ik even vertellen, omdat ik van mijn hondje houd!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het zijn toch zo'n schatjes! Maar ik vind het niet echt verstandig van je om zo laat nog te gaan wandelen met je hond. ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow.
    DANKJE Alix
    want ik zou het verschrikkelijk vinden al er iets gebeurd zou zijn.

    Tranquillity schreef:
    Het zijn toch zo'n schatjes! Maar ik vind het niet echt verstandig van je om zo laat nog te gaan wandelen met je hond. ;x


    Dat doe ik normaal ook niet, maar eind mei ben ik een heel weekend alleen. En dan moet ik hem ook zo laat uitlaten. Omdat hij anders me om half 6 wakker gaat blaffen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    Het zijn toch zo'n schatjes! Maar ik vind het niet echt verstandig van je om zo laat nog te gaan wandelen met je hond. ;x

    Ah! Wat lief van je hond dan! <3 *gooit koekje* of mag dat niet? XD Maar iniedergeval, ik ben niet zo'n hondenfan, maar dit vind ik wel lief. ;D Kijk dus uit voor enge mannetjes! o;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awh, wat lief van je hond!

    Tranquillity schreef:
    Het zijn toch zo'n schatjes! Maar ik vind het niet echt verstandig van je om zo laat nog te gaan wandelen met je hond. ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Midnightx schreef:
    Ah! Wat lief van je hond dan! <3 *gooit koekje* of mag dat niet? XD Maar iniedergeval, ik ben niet zo'n hondenfan, maar dit vind ik wel lief. ;D Kijk dus uit voor enge mannetjes! o;


    Tuurlijk mag dat. Hij mag alle koekjes van de hele wereld. Nouja, eigenlijk niet, want dan wordt hij dik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    Awh, wat lief van je hond!


    Tanya is de beste.

    UNCOMMON schreef:
    Awh, wat lief van je hond!


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Aaaahw, dat is echt zo fucking lief <3
    Hondjes zijn zo lief voor hun baasje <3


    Life is hard and then we die

    aawh, wat superlief. geef hem maar heeel veel koekjes.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lieve hond [:
    Ik denk dat mijn hond een anvaller de lik en spring dood zou geven x'D En de ander zou wegrennen, dus aan de mijne heb ik niet veel, maar het zijn wel schatjes [:


    Get back motherfuckerz'

    Ik denk dat als het mijn hond was, die man dood was. :')
    Maar jeetje, lief beesje is dat wel van je. :')