• De meeste van jullie weten wel dat ik Pim van MakeBelieve heel leuk vind. Nou gisteren waren we aan het lollen op twitter. Ellen is mijn vriendin en Bram is van Only Seven Left:

    Pim zei: Zal ik mijn bretels aan doen?
    Bram zei: Maar dan wel zonder shirt! ^^
    Ellen zei: Ik ben het met bram eens. :P
    Ik zei: Ja ik ook!
    Ik zei: Wij willen Pim shirtloos! :D
    Pim zei: Ik luister naar niemand, en al helemaal niet naar Bram en Anouk, onderkruipsels! Haha. ;)
    Ik zei: Nu voel ik me zwaar beleding! :’(
    Pim zei: Nou ok, ik luister alleen naar bram omdat hij z’n hete donder is! (grapje) :P
    Ellen zei: Is Anouk geen hete donder dan?
    Pim zei: Jawel, ;) beschuitje eten Anouk?
    Ik zei: Jaa graag! :D

    dit is ongeveer wat we zeiden.


    Nou ik dus helemaal blij dat Pim zo tegen me deed enzo. Begon hij op msn ineens uit het niets tegen me te praten (doet hij normaal nooit), hij vroeg of ik wilde cammen (en ik hoorde net van iemand die hem al langer kent dat hij dat nooit vraagt aan fans). Maar ik heb dus geen cam, maar we hebben gezellig gekletst en hij feliciteerde me ook met het feit dat ik aangenomen ben op het Koning Willem I College school voor Media, Art & Performance in Den Bosch. Daarbij stuurde hij een kus poppetje. Dus ik helemaal in de wolken, hoor ik daarna dus van Jolien dat hij me een schatje vind! O.O

    Alleen wat probleempjes, hij is like 22 en ik 16, er zijn 2 meiden ook stapel op hem en die zijn veel ouder en ik zou niet snappen waarom hij mij leuk zou moeten vinden. Welke 22 jarige dude valt nou op een meisje als mij, wtf. En nu voel ik me dus weer kut ._.

    I don't know what to do.... En als jullie Pim kennen of Bram. NIKS ZEGGEN OKAY? (6)

    Even ter informatie, het gaat niet om het feit of hij me nou wel/niet leuk vind. Maar om hoe ik me nu voel, tenopzichte van hem.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 16:35 ]


    -

    Ik vind het zoo leuk voor je :)
    En het leeftijdverschil vind ik eigenlijk niet veel voorstellen. Als hij maar lief voor je is, en hopelijk hebben je ouders daar begrip voor.


    it's so empty living behind these castle walls

    F*ck die leeftijd.
    mijn opa en oma scheelde 10 jaar met elkaar:Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    BK schreef:
    (...)
    Nou, 6 jaar is aardig wat. Haha, nee ik weet wat je denkt denk ik O.o

    Haha, niet dus x'D Maar ik zeg niks tegen Pim of Bram =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Liefde kent geen leeftijd. Als jij hem echt leuk vind, en hij jou ook. Dan moet je het gewoon proberen. Wie niet waagt, wie niet wint.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Labyrinth schreef:
    F*ck die leeftijd.
    mijn opa en oma scheelde 10 jaar met elkaar:Y)


    Mijn ouders ook.:Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Joselyne schreef:
    (...)
    Haha, niet dus x'D Maar ik zeg niks tegen Pim of Bram =)

    Als je dat zou doen he, dan zou ik nooit meer met je praten :X


    -

    Ravel schreef:
    Liefde kent geen leeftijdgrens (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ascendancy schreef:
    Liefde kent geen leeftijd. Als jij hem echt leuk vind, en hij jou ook. Dan moet je het gewoon proberen. Wie niet waagt, wie niet wint.

    Daar heb je wel gelijk in.


    -

    Aaahw. :3

    Nou, uit de manier waarop hij over je spreekt tegen mij, kan ik wel opmaken dat hij je leuk vind. En dan niet enkel als een leuke fan, maar als meer.

    Maar langs de andere kant weet hij ook dat de leeftijd, sorry, niet zal werken. Heel erg kut, tell me about it. Dus misschien is het beter om tegen jezelf te zeggen dat er waarschijnlijk niets van kan komen en door te gaan met je leven, met Pim als gewone vriend.

    Want iemand leuk vinden is niet het enige dat telt, de omliggende factoren spelen ook een hele grote rol. En die factoren doen bij jullie dus kut. Nu doe je jezelf alleen maar meer pijn door erover te twijfelen enzo, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Prodigy schreef:
    Aaahw. :3

    Nou, uit de manier waarop hij over je spreekt tegen mij, kan ik wel opmaken dat hij je leuk vind. En dan niet enkel als een leuke fan, maar als meer.

    Maar langs de andere kant weet hij ook dat de leeftijd, sorry, niet zal werken. Heel erg kut, tell me about it. Dus misschien is het beter om tegen jezelf te zeggen dat er waarschijnlijk niets van kan komen en door te gaan met je leven, met Pim als gewone vriend.

    Want iemand leuk vinden is niet het enige dat telt, de omliggende factoren spelen ook een hele grote rol. En die factoren doen bij jullie dus kut. Nu doe je jezelf alleen maar meer pijn door erover te twijfelen enzo, als je begrijpt wat ik bedoel.

    We hadden het er al op msn over, je hebt gelijk. (huil)


    -

    -duikt boven op Anouk-
    Op de bruiloft wil ik graag bruidsmeisje zijn als dat mogelijk is :$


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    -duikt boven op Anouk-
    Op de bruiloft wil ik graag bruidsmeisje zijn als dat mogelijk is :$

    Jij bent echt onmogelijk! XD


    -

    BK schreef:
    (...)
    Jij bent echt onmogelijk! XD
    hoezo dat ? ;o ik wil gewoon graag een keer bruidsmeisje zijn (A)


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) hoezo dat ? ;o ik wil gewoon graag een keer bruidsmeisje zijn (A)

    Nicol ik ben in diepe pijn jongeh! Haha en jij vraagt om bruismeisje te worden? Je bent echt gek! ;D <3


    -

    Had ik niet al eens daarover iets gezegd?

    Nu ja...je moet er voorgaan! Geen gevoelens van 'te oud' ofz. Gaan voor die gast. *Anders moei ik me en dan ga ik niet meer subtiel doen :Y)*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me