• Zaterdagavond geeft mijn vriendin een verjaardagsfeest. Het begint om 9 uur en is pas rond 2 uur 's nachts weer afgelopen. Omdat mijn ma geen zin heeft om me zo laat op te halen had ik besloten te gaan fietsen. En mijn crush had ook geen vervoer, dus we besloten samen te gaan fietsen. -slecht idee, het is anderhalfuur fietsen in het donker, en ik kan niet echt fatsoenlijk fietsen als ik niet nuchter ben, maargoed-
    Maar ik heb dus tegen mijn ma gezegt dat we met zijn 4en gaan fietsen, omdat ik wist dat ze het met 2 personen niet goed zou vinden zo 's nachts. Alleen ze loopt nu de hele tijd: 'Jullie gaan wel echt echt echt met 4 mensen fietsen he?'
    Net alsof ze me door heeft ofzo, maar dat kan niet.

    Zouden jullie het eerlijk vertellen of liegen? Ik wil heel graag samen met mijn crush fietsen, zonder anderen erbij. En de kans is klein dat ze erachter komt, maar als ze het wel doet, ben ik dood. Maar ik wil ook de kans om met mijn crush te fietsen niet mislopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xDeathBreath schreef:
    Gewoon risico's nemen. Ik heb dat ook veel gedaan :') en ze is er nooit achter gekomen,


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gewoon doen, maar moeders hebben wel moeder instinct he xD

    Neem het risico, gewoon niet te veel drinken en goed opletten he ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey