• Soms zoek ik gewoon dingen om me klote over te voelen, het lijkt wel alsof het soms moet. Dan voelt het goed om even down ergens over te kunnen zijn, vooral na weken waarin veel goed ging, dat vind ik echt heel raar. En het is dan wel lekker om af en toe eens te huilen. Mijn klasgenoot ging vroeger huilen en dan voor de spiegel zitten, zowat elke dag omdat ze dat leuk vond. Nu snap ik wel een beetje waarom.


    Your make-up is terrible

    Als ik wil huilen zet ik altijd een liedje op waarbij ik weet dat ik sowieso moet huilen. Ik doe dat omdat ik me daarna altijd iets opgeluchter voel, omdat ik dan die opgkropte gevoelens eruit kan laten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat deed ik eerst ook, maar nu worden die liedjes een beetje ongevoelig x'D Ik huil ook veel minder dan eerst, misschien dat het daardoor komt.


    Your make-up is terrible

    Dat doe ik soms ook wel eens hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Dat doe ik soms ook wel eens hoor.


    Ik vind het toch bestwel raar :x Waarom doen we dat?


    Your make-up is terrible

    vast iets menselijks.
    Ik heb het namelijk ook.

    Om je menselijk te voelen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken het


    dream, dare, fly!

    Currahee schreef:
    Om je menselijk te voelen (cat)


    Hahah lol. Hoe zouden jongens dat doen?


    Your make-up is terrible

    Ik ken het. Dat gevoel was altijd enorm in strijd met mijn normaal denkvermogen.
    Vooral vroeger had ik er last van. Dan zei ik tegen mezelf: Verdomme Samantha, kun je nou niet even normaal doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het toch bestwel raar :x Waarom doen we dat?

    Omdat we onszelf soms gewoon afvragen wat er kut is aan ons leven en soms niets positief kunnen zien en ons dan gewoon kut willen voelen voor iets redelijks.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik voel me soms wel kut over niets, maar ik heb in ieder geval nooit zin om me kut te voelen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NYC schreef:
    (...)
    Omdat we onszelf soms gewoon afvragen wat er kut is aan ons leven en soms niets positief kunnen zien en ons dan gewoon kut willen voelen voor iets redelijks.


    Dus eigenlijk gewoon om een reden te hebben om ons kut te voelen... Klinkt wel logisch.


    Your make-up is terrible

    NYC schreef:
    Dat doe ik soms ook wel eens hoor.


    I'm a little bit lost without you <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk gewoon om een reden te hebben om ons kut te voelen... Klinkt wel logisch.

    Ja daar komt het wel op neer. Maar waarom we ons kut willen voelen is me een raadsel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Louisiana schreef:
    vast iets menselijks.
    Ik heb het namelijk ook.