• Een vriendin haar vriendje heeft naaktfoto's :W
    Hebben jullie dat ook? Hahaha nee grapje ;p
    Ik ken wel meer die dat hebben jullie ook? Ik snap het niet, waarom maak je naaktfoto's? ;x


    when words fail, music speaks.

    Had mijn vriendje dat maar :9~


    -

    Nee, bedankt =D


    "I shut my eyes in order to see.'

    omg, HAHAHAHAHA Maxim xd


    I'm a little bit lost without you <3

    Gheheh, misschien omdat mensen een beter zelfbeeld over zichzelf willen hebben en het dan maar zo denken te kunnen oplossen. Ik vind persoonlijk vind het goedkoop en het laat het woord 'seks' tot nog een lager niveau dalen dan waar de mensen tegewoonwoordig al voor zorgen. Máár iedereen moet helemaal zelf weten wat ze doen. Als zij zich daar prettig bij voelen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij ons gaan er filmpjes door de school van een brugger die voor de cam zijn geslachtsdeel aan een meisje laat zien. En laat dat bruggertje nou net in mijn leerlingmentorklas zitten (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Currahee schreef:
    Nee, bedankt =D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ravel schreef:
    Bij ons gaan er filmpjes door de school van een brugger die voor de cam zijn geslachtsdeel aan een meisje laat zien. En laat dat bruggertje nou net in mijn leerlingmentorklas zitten (cat)
    Hahah. Dat hebben wij ook wel eens. Dan heeft een meisje uit mijn klas naaktfoto's naar haar vriendje gestuurt zet die ze op hyves enzo. Of dat rukt iemand zich voor de cam haha ;p


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    (...)Hahah. Dat hebben wij ook wel eens. Dan heeft een meisje uit mijn klas naaktfoto's naar haar vriendje gestuurt zet die ze op hyves enzo. Of dat rukt iemand zich voor de cam haha ;p
    HAHA :$
    bij ons gebeurd zoiets dus nooit ;x


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) HAHA :$
    bij ons gebeurd zoiets dus nooit ;x
    Jou school is te braaf xd


    when words fail, music speaks.

    Currahee schreef:
    Nee, bedankt =D


    Happiness hit her like a train on a track

    Tuurlijk. Ik wil op z'n minst een keer per dag naar de volmaakt ronde vormen van m'n lijf kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Currahee schreef:
    Nee, bedankt =D


    I need you like a heart needs a beat