• Ik kwam thuis zei mijn moeder zo: heb je al genoeg gespaard?" Ik vroeg waarom zegt ze: De reperatie voor jou laptop kost meer dan 450 euro. ik dacht echt zo van: 'Kut' heb ik in de kast gekeken voor de garantie: en gelukkig hij is nog geldig!:Y) eigenlijk best wel stom, mijn laptop was nog geen jaar oud :|

    hebben jullie ooit zoiets mee gemaakt>?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 16:42 ]

    Mijn ouders betalen dat ;o Maar bij mij kost het nooit veel als er iets kapot gaat, want mijn pa is dikke vrienden met die reperateur, dus dan hoeven we alleen de onderdelen te betalen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Normaal moet ik het niet zelf betalen maar op het moment is mijn laptop stuk en dat moet ik wel zelf betalen..


    -

    Ja reperatie van mijn laptop koste 210,- maar gelukig hadden mijn ouders dat betaald:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ravel schreef:
    Mijn ouders betalen dat ;o Maar bij mij kost het nooit veel als er iets kapot gaat, want mijn pa is dikke vrienden met die reperateur, dus dan hoeven we alleen de onderdelen te betalen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Meestal betalen mijn ouders dat maar als het kleine dingen gaat dan moet ik het zelf betalen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 17:27 ]

    mijn moeder betaalt opzich veel voor me, maar mijn telefoon rekening van 200 euro niet :X

    iets te veel gebeld met mijn vriend :X


    I solemny swear i am up to no good