• Ik blijk een ontsteking aan het begin of eind van m'n slokdarm te hebben.
    Dus nu kots ik standaard in de ochtend en in de avond.
    Echt effin' ranzig men D:
    En heel hatelijk, want nu eet ik noot meer s'ochtends, en s'avonds eet ik amper.
    Hebben jullie nog leuke lichamelijke problemen? .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    als het binnen in je lichaam ook mag zitten, dan ja :')

    BETERSCHAP meis,
    ik hoop dat t snel beter gaat

    hahaha ik heb een darmziekte, niks ergs alleen heeeel vaak buikpijn. niets anders.

    Ik moet soms 's ochtends kotsen als ik hoest. En als ik 's middags een beetje teveel eet en daarna hoest ik dan ligt alles eruit.
    Ik begrijp wel hoe je je voelt.


    Ryan Dunn (ll)

    Momenteel zit mijn neus de hele tijd verstopt en mijn keel kriebelt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Arme jij ;o

    Ik begin te hyperventileren van stress of ik val flauw van lage bloeddruk, maar da's niet zo erg ;D


    Jij stond vanachter toen ze het verstand uitdeelden ?

    Ah, da's echt vervelend! Ik heb een afwijking aan me luchtpijp waardoor ik soms heel raar en snel ga ademen en dan zit iedereen me aan te kijken ;x ook heel irritant! Sterkte trouwens <3


    Bill Kaulitz (LL)

    Ravel schreef:
    Dat is kut Ö

    Ik heb nergens last van, geloof ik.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb Pfeiffer op het moment, én ben oververmoeid, stressbuien en vitaminetekorten (:

    Ravel schreef:
    Dat is kut Ö

    Ik heb nergens last van, geloof ik.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ik heb verschrikkelijk veel last van migraine

    Whah! Wat verschrikkelijk! Als ik spuug ben ik altijd zo bang om te stikken! (straks stik je en ga je dood met je kop in de wc in je eigen kots!) Veel beterschap.
    Ik heb trouwens geen klachten, alleen mijn conditie is om van te huilen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb weer eens last van bloedarmoede, voor de 5e keer ofzo..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja. Helaas. Ik heb gewoon elke dag koppijn. En die stomme huisarts kon niks vinden, dus nu moet ik naar zo iemand die kijkt of mijn houding ermee te maken heeft.
    Verder heb ik last van mijn pols. Ik heb een tijdje een overbelaste pols gehad, maar daarvoor ben ik naar fysiotherapie gegaan. En dat was toen over, maar nu is het 3 maanden verder en heb ik er plotseling weer last van. En het is nu geen overbelasting, want dat begon geleidelijk aan en dit ineens. Dus als ik bij dat mens voor mijn koppijn ben gaat ze ook naar mijn pols kijken. Maar volgens mij heb ik gewoon een rare pols >.<


    To live would be an awfully big adventure

    Ja.. Ik heb al vijf weken een gescheurde enkelband en het is nog steeds niet over..


    Je moet worden wie je bent.