• Jups, je weet wel, Henna, waar je ook van die tattoo's mee kunt maken. Daar verf ik nu al zeker -denkt na- 5 jaar mee. Maar ik ben het zat. Ik wil een andere kleur rood en het is gewoon zo ontzettend veel werk. Maar ik heb nooit andere haarverf gebruikt omdat ik bang was dat mijn haar uit zou vallen -heb een hele gevoelige hoofdhuid-. Maar vandaag liep ik door Eindhoven met mijn zus en ik heb gewoon dé perfecte kapper gevonden. Ik had altijd angst en een hekel aan kappers, omdat mijn haar heel belangrijk voor mij is -Ja i know, achterlijk maar tis toch echt zo- en kappers het altijd wel verprutsen en niet zo'n klein beetje ook niet. (Daarom ben ik al 3 jaar niet meer naar de kapper geweest :X)

    Maar vandaag liep ik dus die kapsalon binnen en vroeg ik hoe dat dan zit met henna oververven, dus die man begint helemaal enthousiast te vertellen en dat hij speciale verf heeft die helemaal niet zo schadelijk is enzo -en nee hij lult niet uit zijn nek want het is een hele stijlvolle dure en goede kapsalon- en ik heb dus meteen een afspraak gemaakt voor aanstaande donderdag morgen en ik ben zo blij dat ik eindelijk naar een kapper kan en tenminste iemand mijn haar toe kan vertrouwen.

    Ghehe het klinkt allemaal heel achterlijk, maar ik meen het wel serieus. Omdat ik anderen mijn haar niet toevertrouw en de meeste kappers vaak maar wat doen ben ik gewoon al drie jaar niet meer naar de kapper geweest.

    Maar dus, ze gaan donderdag mijn Henna eruit halen en dan gaan ze het ontkleuren en rood verven. Dus een heel stuk intenser als het was met de henna. Ik ben echt vet benieuwd hoe dat uitgaat zien en ik ben er nu al helemaal hyper over (krul).

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 22:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Currahee schreef:
    Woaw! Dat moet je echt showen dan. Ik ben benieuwd! Maar dat staat je vast wel héél goed _O_


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oehh gaaf ;D!
    Heel veel succes ^^. Misschien, als ik genoeg geld heb, ga ik mijn haar dan eens uit laten kleuren xd. Maaar! dan moet je me wel vertellen waar die kapper zit ;D en dan ga ik er ook heen want ik woon toch maar 20 minuten van Eindhoven af ;D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gaaf succes hopelijk is het echt goed!


    We only can learn to love, by loving.

    Ik heb ook een vaste kapper en ik ben ooit 1x bij een andere geweest.. En die had het dus verprutst...
    (6)

    Blijf forever bij mijn lieve kappertje :D


    Protect me from what I want

    Haha supergaaf :"D Veel succes ^^


    Alis volat propriis.

    Gaaf!
    Ik vind rood haar altijd gaaf bij mensen. Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?