• Jups, je weet wel, Henna, waar je ook van die tattoo's mee kunt maken. Daar verf ik nu al zeker -denkt na- 5 jaar mee. Maar ik ben het zat. Ik wil een andere kleur rood en het is gewoon zo ontzettend veel werk. Maar ik heb nooit andere haarverf gebruikt omdat ik bang was dat mijn haar uit zou vallen -heb een hele gevoelige hoofdhuid-. Maar vandaag liep ik door Eindhoven met mijn zus en ik heb gewoon dé perfecte kapper gevonden. Ik had altijd angst en een hekel aan kappers, omdat mijn haar heel belangrijk voor mij is -Ja i know, achterlijk maar tis toch echt zo- en kappers het altijd wel verprutsen en niet zo'n klein beetje ook niet. (Daarom ben ik al 3 jaar niet meer naar de kapper geweest :X)

    Maar vandaag liep ik dus die kapsalon binnen en vroeg ik hoe dat dan zit met henna oververven, dus die man begint helemaal enthousiast te vertellen en dat hij speciale verf heeft die helemaal niet zo schadelijk is enzo -en nee hij lult niet uit zijn nek want het is een hele stijlvolle dure en goede kapsalon- en ik heb dus meteen een afspraak gemaakt voor aanstaande donderdag morgen en ik ben zo blij dat ik eindelijk naar een kapper kan en tenminste iemand mijn haar toe kan vertrouwen.

    Ghehe het klinkt allemaal heel achterlijk, maar ik meen het wel serieus. Omdat ik anderen mijn haar niet toevertrouw en de meeste kappers vaak maar wat doen ben ik gewoon al drie jaar niet meer naar de kapper geweest.

    Maar dus, ze gaan donderdag mijn Henna eruit halen en dan gaan ze het ontkleuren en rood verven. Dus een heel stuk intenser als het was met de henna. Ik ben echt vet benieuwd hoe dat uitgaat zien en ik ben er nu al helemaal hyper over (krul).

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 22:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NYC schreef:
    Oeeeh gaaf! Succes! (krul)


    Tanya is de beste.

    Wat vet! :3
    Ik wil het wel zien als het gedaan is! (:


    dream, dare, fly!

    Awh zo gaaf :'DD.
    Succes, Kirs. Ik hoop dat het resultaat echt heel mooi wordt! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Aprella schreef:
    Awh zo gaaf :'DD.
    Succes, Kirs. Ik hoop dat het resultaat echt heel mooi wordt! <3
    Hahhaa ja dat hoop ik ook anders loop ik voor lul (nerd). Ghehe nee komt vast wel goed.

    @Anne Ik zal zowieso wel een foto op Quizlet pleuren als het klaar is. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Vet man! :9~
    Succes alvast en ik hoop dat het heel heel heel mooi wordt (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou, das helemaal niet achterlijk. M'n haar is zo'n beetje m'n leven en ik ken het onmachtige gevoel als een kapper je kapsel heeft verneukt. Hoppakee, weer een paar jaar voor het weer is aangegroeid.
    De zekerheid van een goede kapper is zo'n beetje de grootste opluchting die een mens kan hebben. Proficiat!


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Nou, das helemaal niet achterlijk. M'n haar is zo'n beetje m'n leven en ik ken het onmachtige gevoel als een kapper je kapsel heeft verneukt. Hoppakee, weer een paar jaar voor het weer is aangegroeid.
    De zekerheid van een goede kapper is zo'n beetje de grootste opluchting die een mens kan hebben. Proficiat!
    o.o Jij bent zo'n beetje de eerste die het met me eens is. Maar echt ik stapte daar binnen vandaag, en die man die is gewoon zo geniaal en zo ontzettend goed. Ik ben echt helemaal blij nu!


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaa, leukk. :)
    De vorige keer toen ik naar de kapper was geweest hadden ze mijn pony superraar geknipt. Echt dom, duurde zeker een week voor het een beetje fatsoenlijk zat. xd

    Super vet! Ik ben benieuwd naar het resultaat!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Marieke gaat trouwens platina blond met roze gloed doen (nerd)

    Holy WHAT?! ._.
    Wat moetvik me daar bij voorstellen? Dan word het zalm roze straks?! XD


    -

    Poseidon schreef:
    Super gaaf! Ik wil wel foto's zien dan :3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Joselyne schreef:
    Super vet! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    Ik ook! =D


    I clicked my heels and wished for you.

    NYC schreef:
    Oeeeh gaaf! Succes! (krul)


    Bill Kaulitz (LL)

    Zaitsev schreef:
    Nou, das helemaal niet achterlijk. M'n haar is zo'n beetje m'n leven en ik ken het onmachtige gevoel als een kapper je kapsel heeft verneukt. Hoppakee, weer een paar jaar voor het weer is aangegroeid.
    De zekerheid van een goede kapper is zo'n beetje de grootste opluchting die een mens kan hebben. Proficiat!


    Ik ben het hier helemaal mee eens Ö Ik had mijn haar een keer laten uitdunnen -want ik heb heel veel, vrij dik haar-, nouja, de eerste keer ging goed en was het allemaal perfect en zo, ook goede lengte nog. Toen kwam de tweede keer en daardoor had ik heel weinig haar over, was teveel uitgedunt, niet goed geknipt en het is nu pas -na 1,5 jaar- weer hersteld, mede dankzij een goede kapper.

    Ik ben heel blij voor je, dat je een goede kapper hebt gevonden Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahaha, go Kirs!
    Laat me weten hoe het afloopt ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.