• Daarnet had ik een gesprek met een vriendin. Ik zeg zo: Ik ga huiswerk maken, ik spreek je morgen wel. x
    Zij antwoord: iloveyou mijn schatjee -drie hartjes + twee kusjes- xxxxxxxxxx
    Ik ga op afwezig. Even later zegt ze: Hou je niet van mij dan?
    Whatthefuck? dacht ik eerst. Toen zei ik: tuurlijk wel, maar ik ga dat niet zo zeggen. Ik zeg het alleen tijdens belangrijke gebeurtenissen etc.
    Zij zegt: Dat geloof ik niet, DOEI!

En nu is ze boos.
    Ja nou sorry hoor, maar ik ben niet zo'n typ die zegt: ilveyou so much my 'babyyy, nwly, jwz, nntb..
    Jakkes.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

BrokenDreams schreef:
    Ik zeg meestal gewoon "Daaag x" en daar houdt het ook op. Ik ga niet als een gek hartjes gaan typen, dat vind ik erover ;x

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Als je dat nooit doet zoals jij vertelt dan zal ze dat toch wel gewend zijn? Wat is dan haar probleem?

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

En als ik wegga zeg ik altijd; lovejoe <3. xxxxx- ofzoiets. Oké, tegen m'n crush zeg ik; lovejoeee allerliefste mop van myn, ilovejoe so muchhh <3. doeeeeeg xxxxxxxxxxxxxxxxx', maargoed ^^.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Wtf.
    Ik doe wel x <33 maar dat is het zo'n beetje?

Everything means nothing, if I ain't got you.

Doen ze ook heel vaak bij mij. Hangt er vanaf welke persoon het is. Als het mijn beste vriendin is, owkee, een goede vriendin ook nog owkee, maar een vage kennis of onbekende, dat vind ik weird.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Poseidon schreef:
    Ik dus ook niet.

I hope you die :3

Heroic schreef:
    (...)
    Ugh jak, precies. Daar kan ik ook niet tegen.
    En dat soort kinderen zijn dan pas 12, 13, 14..

Dat vind ik echt zoo grappig he. Maar nu doen ook nog veel mensen het. En dan is het ook zo grappig. Als het binnen 2 weken weer uitgaat :Z. Daar kan ik he-le-maal stuk om gaan.

Maar idd, beetje overdreven. Ik doe dat wel eens voor de grap bij mijn vrienden. Maar zij weten gewoon dat ik het als grapje bedoel. xD

SLOAN.

Agree. Dat is gewoon irritant -.-... Ja, ik doe wel <3 of xx , maar meer ook niet. Net zoals bij een sms'je, begon een vriendin van mij steeds te zeggen dat ik "geen kus/xx op het einde had" nahjaaazeg -.-

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Angelus schreef:
    Dat heb je ook in msn namen van bepaalde personen die verkering hebben; 'schatje, ik wil je niet meer kwijt. vooraltijd samen! lysm! i love you!' echt. gedraag je ff naar je leeftijd ofzeu.

ik heb er nu in staan; ilsee, bazingaa x'd louwiis, die chinezen willen sushi van me maken! D: ibtisame, we killed the banana.
    is dat ook zoiets? :'D

All this dampness is damp.

Ik zeg altijd heel droog; 'DOEI ;'D'
    of 'doei xx'
    Maar niet zo van 'Doei schatje, iloveyou, wil je niet kwijt dat weet je <333333333.'
    zoiets, haha.

Smiling but close to tears.

Ik zeg het zelf nooit, maar als iemand bijvoorbeeld zegt iloveyou, dan zeg ik het gewoon terug :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Soldier schreef:
    (...)

ik heb er nu in staan; ilsee, bazingaa x'd louwiis, die chinezen willen sushi van me maken! D: ibtisame, we killed the banana.

nee, haha.
    je hebt toch niet staan van; 'i love you, wil je nietmeer kwijt, schatje, je bent me alles.'
    En jouw naam is grappig, lol.

Smiling but close to tears.

IK HOU VAN JE SHIREEN. I LOVE YOU nwly. hahaha

ik zeg dat bijna never op msn zo overdreven men. alleen bij jongens? want anders lijkt het net alsof ik lesbisch ben men xd

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Poseidon schreef:
    Ik dus ook niet.

I'm just a little girl in a big mean world.

Soldier schreef:
    (...)

nee,, x'D
    dat is gewoon -denk ik- lol die je samen had ofzo =3
    ik heb nu ook iets in mijn naam staan, van lol zeg maar =3 x'D

ik vind van niet ;3