• Daarnet had ik een gesprek met een vriendin. Ik zeg zo: Ik ga huiswerk maken, ik spreek je morgen wel. x
    Zij antwoord: iloveyou mijn schatjee -drie hartjes + twee kusjes- xxxxxxxxxx
    Ik ga op afwezig. Even later zegt ze: Hou je niet van mij dan?
    Whatthefuck? dacht ik eerst. Toen zei ik: tuurlijk wel, maar ik ga dat niet zo zeggen. Ik zeg het alleen tijdens belangrijke gebeurtenissen etc.
    Zij zegt: Dat geloof ik niet, DOEI!

    En nu is ze boos.
    Ja nou sorry hoor, maar ik ben niet zo'n typ die zegt: ilveyou so much my 'babyyy, nwly, jwz, nntb..
    Jakkes.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eww daar heb ik zo'n hekel aan. "Hsvvj, wjnmk!". Oke, ik typ naar hele goeie vrienden "ly" maar daar houd het bij op.


    Alis volat propriis.

    Meestal zeg ik wel gewoon 'Iloveyouu' terug ofzo. Maar als ik daar geen zin in heb doe ik gewoon: 'Byeee <3'.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hahaha, dat is dom. Ik doe meestal naar mijn bff gewoon "ILMT" (i love my twin, jaja, twin, lang verhaal), maar naar andere mensen van wie ik écht hou doe ik "ily".


    I'd rather go naked than wear fur.

    Clockwise schreef:
    Haha, stom. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Heroic schreef:
    (...)
    Ugh jak, precies. Daar kan ik ook niet tegen.
    En dat soort kinderen zijn dan pas 12, 13, 14..


    Ja, maar ik ken iemand van 21 die dat doet. Omfg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb er al een hekel aan als mensen beginnen met een hartje of kusje achter bye te zetten. vooral als het jongens zijn dan denk ik nou, bye is toch ook wel genoeg? Maar dan voel ik mij verplicht om er ook een hartje ofzo achter te zetten. XD Maar meestal zeg ik alleen, bye!


    "Let them eat cake!"

    Net of ze verliefd op je is ;o maar sommige vriendinnen zeggen dat ook tegen mij maar dan niet 'iloveyou so damn much, xxxxxxxx never wanna lose you xxxx' Maar ze hoeft echt niet boos te zijn of zo?

    doei tot morgen ofzo kan toch ook gewoon? Dat doe ik altijd.


    Alis volat propriis

    Bij het einde van een gesprek met een vriendin zeg ik ook iloveyou.
    Maar dat hangt ook af van persoon tot persoon. Ik ga al zeker niet helemaal gaan overdrijven zoals jou vriendin doet.

    Dat is écht overdreven!
    Ik zeg maar enkel tegen mn soulmate; aajlofjoe en tgen men beste vriend xly, en voor de rest zeg ik zo'n dingen enkel tegen m'n vriend en dan zelfs nog niet zo overdreven! Jezus.

    Ik krijg ijskoude rillingen bij zulke kleffe mensen.

    Ik zeg altijd als afscheid: YO :] of Adios.
    Nou, daar doen ze t maar mee. De mensen waar ik echt om geef merken het wel aan mijzelf, waarom nu zulke woorden gebruiken om dat duidelijk te maken? Daden zijn toch veel sterker.
    Als je het mij vraagt is het de reinste onzin.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zeg meestal gewoon "Daaag x" en daar houdt het ook op. Ik ga niet als een gek hartjes gaan typen, dat vind ik erover ;x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Captivity schreef:
    ik heb er drie woorden voor: Oh my god
    dat vind ik wel een beetje overdreven. maar goed zo'n mensen heb je er ook tussen zitten


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik zeg enkel tegen mijn besties (2) iloveyou x
    voor de rest niks.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Psychic schreef:
    Meestal zeg ik wel gewoon 'Iloveyouu' terug ofzo. Maar als ik daar geen zin in heb doe ik gewoon: 'Byeee <3'.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.