• het wordt steeds erger de TH haat
    ik heb gehoord dat er groepjes zijn die TH fans willen vermoorden!!
    ik dagt egt WTF het zijn tog fans laat ze met rust dat jij th haat hoeven hun tog niet dood!!!
    maar die haat wordt ook zo groot omdat er nu egt alles van Th te koop is
    I'm really scared !!!!!
    ook op concerts zijn dr mense gewoon in elkaar geslagen omdat ze ''het handoek van (bill)'' op vingen!!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik zeg het heerlijk, ik ben geen fan. Maar ik vind het sneu hoor, al die haat acties. Doe er zelf ook niet aan mee. Vind het meestal wel leuk om te zien hoe trouw fans zijn aan hun groep hoe erg ze ook worden uitgescholden. Maar soms kan het mij ook te ver gaan en dan denk ik ook van ''Je kan ook normaal doen hoor!''. Zelfde met haters. Tuurlijk je moet je mening kunnen uiten zowel haters als fans maar je kan ook te ver gaan... Je moet elkaar wel in waarde laten vind ik anders ben je zelf echt zielig. Dit geldt dus niet alleen voor haters tegenover fans maar ook fans tegenover haters!

    het vreemde is de (meeste) fans kunnen zo goed als nix doen tegen de haters maar de haters wel wat tege de fans??
    JA!! met uitschelde enzo kijk haters wodren zo goed als nooit uitgescholde maar hoe zit dat eigenlijk dan??

    iemand die begrijpt wat ik bedoel??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik heb vrienden die haters zijn en die wel eens grapjes maken over TH vermoorden. ik ben zelf nog nooit in elkaar geramt (wel heeeeeeel vaak word ik gepest, maar dat vind ik nii meer zo erg). en als haters me in elkaar willen rammen (of vermoorden) dan zullen ze toch wel ff wat vroeger op moeten staan, want zo makkelijk laat ik me niet slaan!!!! ik ben wel blij dat ik in een dorp woon vlakbij groningen, daar is het in ieder geval nii erg qua haters.
    veel succes voor de meiden die in steden wonen waar het een stuk gevaarlijker is om fan te zijn!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    *ZUCHT*
    Ja, klopt, maarja, wat wou je eraan doen?
    Iemand die ik ken zit ook constant te zeggen (dat is een grap ja ¬¬ ) dat hij een huurmoordenaar gaat inhuren om Billyboemmeke (Bill) te vermoorden xD

    WRM AL DIE HAAT!!!!!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    het vreemde is de (meeste) fans kunnen zo goed als nix doen tegen de haters maar de haters wel wat tege de fans??
    JA!! met uitschelde enzo kijk haters wodren zo goed als nooit uitgescholde maar hoe zit dat eigenlijk dan??

    iemand die begrijpt wat ik bedoel??

    Eigelijk wel.
    Je zou best een groep met THfans op kunnen richten en zeggen van, kom, we gaan alle haters uitroeien. Maar dat is gewoon ziek, dat doe je niet. Die haters doen wel alsof ze heel wat zijn, maar het enige wat ze zijn als ze zulke acties bedenken is ziek in hun hoofd.


    blame the bully.

    TUURLIJK LOOPT HET UIT DE HAND! Gosh ik loop hier al zo lang mee! Waarom denk je dat ik nooit TH kleding aan heb? Ik kom liever niet met een blauw oog terug thanks. De wereld is gestoord/ziek. En als je een hater vraagt waarom haat je th is dit hun antwoord ;'ze zijn dom.. ze zijn gothics.. het zijn wijven' halowaa! ze weten half niet wat voor onzin ze uitkramen! Ik lul toch ook niet zo dom over hun moeder..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OMG!

    *zoekt snel zelfverdedegings cursus*

    YES! KICKBOX

    nee geintje =O ik laat me neit rammen :O


    Heb 2 jaar kickbox gedaan :D

    TUURLIJK LOOPT HET UIT DE HAND! Gosh ik loop hier al zo lang mee! Waarom denk je dat ik nooit TH kleding aan heb? Ik kom liever niet met een blauw oog terug thanks. De wereld is gestoord/ziek. En als je een hater vraagt waarom haat je th is dit hun antwoord ;'ze zijn dom.. ze zijn gothics.. het zijn wijven' halowaa! ze weten half niet wat voor onzin ze uitkramen! Ik lul toch ook niet zo dom over hun moeder..


    'khad die Schreischoenen van TH maar heb ze maar 1 keer aangehad omdat iedereen zo vies keek !Ok das misschien seutig maar moest ernu iemand bijzitten die TH héél hard haat , Ok ik heb 2 jaar kickbox gedaan maar als da nu een groepke isofzo?
    tgg de wereld is ZOT

    mij zouden ze nooit dood krijgen :((
    en als iemand mij probeert te kloppen in de rij van een TH-concert en mijn vader zou daar bij zijn zou die zo dik dood zijn! (A)


    Keep calm and love Zayn Malik =)