• het wordt steeds erger de TH haat
    ik heb gehoord dat er groepjes zijn die TH fans willen vermoorden!!
    ik dagt egt WTF het zijn tog fans laat ze met rust dat jij th haat hoeven hun tog niet dood!!!
    maar die haat wordt ook zo groot omdat er nu egt alles van Th te koop is
    I'm really scared !!!!!
    ook op concerts zijn dr mense gewoon in elkaar geslagen omdat ze ''het handoek van (bill)'' op vingen!!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ja da's wel, er zijn ook wel fans die om een mep vragen.
    Ik ben ook fan, maar als ik bij iemand zit die hen haat, ga ik ook niet de hele tijd over TH bezig zijn.


    One man's fun is another's hell.

    ik snap het niet hor waarom zijn mense so cru??
    er met een organisatie (niet ALLEEN voor th fans)
    voor fans worden opgericht en niet door een paar mensjes maar door de overheid!!

    die er voor zorgen dat de groepjes die LP of TH of whatever fans willen moorden of slaan opsporen en veroordelen want we leven hier in een vrij land
    MET VRIJHEID VAN MENINGSUITING!!!
    alleen de politie doet er geenflikker aan als er "weer" iemand omdat ie fan is van(..) is vermoord of in elkaar geslagen

    ZE VINDEN DE DADERS NOOIT en die gaan doodleuk door met deze dingen doen!!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Heey, mensen, ik ben TH hater, en zo'n dingen zou ik nooitni doen!!
    Ik heb respect voor fans, en ik vind dat edereen fan mag zijn van wie hij wil!
    Maar back to the point: Niet alle Haters zijn zo!

    XxX- Spike


    Groezrock was AWESOME! <3

    Heey, mensen, ik ben TH hater, en zo'n dingen zou ik nooitni doen!!
    Ik heb respect voor fans, en ik vind dat edereen fan mag zijn van wie hij wil!
    Maar back to the point: Niet alle Haters zijn zo!

    XxX- Spike


    maar dan hou je gewoon niet van TH
    hater is waarschijnlijk tog anders dan dat jij bent hor


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Dat loopt serieus waar echt uit de hand:O Maar ik bedoel als je bang bent moet je niet met TH kleren op straat gaan lopen..Als je mij zo op straat zou zien weet je echt niet dat ik TH fan ben..Ik ben gewoon een doodnormaal mens,met mijn eigenstijl=D

    maar weet je wat het allerergste is als ze emo's zien is het meteen O dat zal wel een fan zijn Dus zelfs niet-fans lopen gevaar het is zo erge hea!!!
    srry hoor emo betekend niet th fan!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind dat het inderdaad erg ver gaat! Ik bedoel kom op mensen, alleen maar omdat je iets vínd, in dit geval je vínd dat TH goed, leuk enz. is, hoeft niet meteen te betekenen dat je die gene pijn moet doen! We leven hier in Nederland en Nederland is een land met vrije meningsuiting. Ik, als een trotse Tokio Hotelfan, en vele anderen accepteren toch ook gewoon dat er Tokio Hotel-haters zijn?! Wij gaan hun toch ook niet lopen uitmoorden. Als ik het zo bekijk vraag ik me toch af waar het in vredesnaam heen gaat met deze wereld. Het word alsmaar erger. Wat is een wereld als je nu niet eens meer mag kiezen naar watvoor muziek je luisterd, welke band je leuk vind. Kan het nog erger worden? En zoals bennodalover al zei, doordat bijv. emo's een bepaalde stijl hebben gaan de haters zelfs op hun labels lopen plakken met het zogenaamde feit dat alle emo's Tokio Hotel leuk zouden moeten vinden. Ik ken genoeg Emo's die helemaal niets hebben met Tokio Hotel. En daardoor worden hun, de emo's, ook dupe van het getreiter enz. van de Tokio Hotel-haters. Ik weet echt niet wat mensen bezield tegenwoordig...

    Zo, DeadxVampire Heeft gesproken AMEN !!


    Your Words They Eat Right Through Me...

    WAT vinde jullie????????


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind dat het inderdaad erg ver gaat! Ik bedoel kom op mensen, alleen maar omdat je iets vínd, in dit geval je vínd dat TH goed, leuk enz. is, hoeft niet meteen te betekenen dat je die gene pijn moet doen! We leven hier in Nederland en Nederland is een land met vrije meningsuiting. Ik, als een trotse Tokio Hotelfan, en vele anderen accepteren toch ook gewoon dat er Tokio Hotel-haters zijn?! Wij gaan hun toch ook niet lopen uitmoorden. Als ik het zo bekijk vraag ik me toch af waar het in vredesnaam heen gaat met deze wereld. Het word alsmaar erger. Wat is een wereld als je nu niet eens meer mag kiezen naar watvoor muziek je luisterd, welke band je leuk vind. Kan het nog erger worden? En zoals bennodalover al zei, doordat bijv. emo's een bepaalde stijl hebben gaan de haters zelfs op hun labels lopen plakken met het zogenaamde feit dat alle emo's Tokio Hotel leuk zouden moeten vinden. Ik ken genoeg Emo's die helemaal niets hebben met Tokio Hotel. En daardoor worden hun, de emo's, ook dupe van het getreiter enz. van de Tokio Hotel-haters. Ik weet echt niet wat mensen bezield tegenwoordig...


    PRECIES!!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik lijk gelukkig meer op een huppeldehup fan x'D

    Ik lijk gelukkig meer op een huppeldehup fan x'D

    ??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Omg..
    die lui sporen niet xl

    mr idd sommige fans sijn ook nie helemaal lekker xl


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het echt te erg gewoon.
    Oke,
    van mij mogen mensen hun eigen mening hebben, en dus ook th haten.. Maar laat ons dan gewoon fan zijn ja..
    En ons onze eigen mening hebben.. :S

    Ik niet hoor, maar sommige mensen worden hier echt heel bang door vooral als ze worden gepest.

    En anders kunnen th fans ook mensen vermoorden.

    Maar oke, dat lijkt me niet zo'n goed idee..
    Laten wij maar niet zo slecht en dom worden als die haters. x'D


    AAP

    De fans onderling overdrijven, maar ga eens bij jezelf na. Jullie flippen ook zodra ze in de buurt komen. U.U

    haten mag maar hou het voor jezelf en laat anderen hun eigen mening hebben


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.