Ik vind dat het inderdaad erg ver gaat! Ik bedoel kom op mensen, alleen maar omdat je iets vínd, in dit geval je vínd dat TH goed, leuk enz. is, hoeft niet meteen te betekenen dat je die gene pijn moet doen! We leven hier in Nederland en Nederland is een land met vrije meningsuiting. Ik, als een trotse Tokio Hotelfan, en vele anderen accepteren toch ook gewoon dat er Tokio Hotel-haters zijn?! Wij gaan hun toch ook niet lopen uitmoorden. Als ik het zo bekijk vraag ik me toch af waar het in vredesnaam heen gaat met deze wereld. Het word alsmaar erger. Wat is een wereld als je nu niet eens meer mag kiezen naar watvoor muziek je luisterd, welke band je leuk vind. Kan het nog erger worden? En zoals bennodalover al zei, doordat bijv. emo's een bepaalde stijl hebben gaan de haters zelfs op hun labels lopen plakken met het zogenaamde feit dat alle emo's Tokio Hotel leuk zouden moeten vinden. Ik ken genoeg Emo's die helemaal niets hebben met Tokio Hotel. En daardoor worden hun, de emo's, ook dupe van het getreiter enz. van de Tokio Hotel-haters. Ik weet echt niet wat mensen bezield tegenwoordig...
Zo, DeadxVampire Heeft gesproken AMEN !!
Your Words They Eat Right Through Me...