• En als je die niet hebt, dan is dat je er geen hebt een afwijking. Dat zegt mijn leraar Nv. Zelf is hij geboren met een zwemvliesvinger ofzoiets. Dat houdt in dat bij zijn geboorte twee vingers aan elkaar zaten, deze zijn later operatief uit elkaar gehaald

    Maar goed wat is jou afwijking?

    De mijne :
    - Ik loens iets [maar dat is ook een van de 7 schoonheden dus boeiend :D]
    - Ik heb een flapoortje, niet heel erg of zo maar toch :d


    We can only learn to love by loving.

    als ik loop of fiets ga ik altijd steeds meer naar rechts XD als er iemand rechts naast me loopt dan loop ik dr tegen aan :S


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn benen zijn niet even lang, maar dat komt door mijn ongeval. :x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik weet het niet ;3
    -dat klinkt maf-

    Ik loens iets? ;x wat betekent dat?

    En ikzelf.. ik had als baby een middenrifbreuk. En me ogen staan niet gelijk xd.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 20:05 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    mijn vingers zijn heel raar gegroeid, ik heb heksenvingers :3 Het bovenste vingerkootje staat scheef waardoor het onderste uiteinde ook een beetje uitsteekt en dat is heel eng :'D En irritant bij het gitaarspelen, want het knakt sneller om.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De spieren in de pink van mijn linkerhand zijn iets te kort, waardoor ik die niet helemaal kan strekken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had toen ik een baby was heupdysplasie, en nu staat mijn rug verkeerd. Dus sta ik met mijn rug gekromd, alsof het heen holletje is snappen jullie? op deze manier: ( <-- dit is dan mijn rug;)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Powerfull schreef:
    als ik loop of fiets ga ik altijd steeds meer naar rechts XD als er iemand rechts naast me loopt dan loop ik dr tegen aan :S


    ohohoh, dat heb ik ook, haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik heb exceem! ='(
    Ohja, mijn ruggengraat groeit ook scheef en mijn 10 tenen zijn niet normaal!! Daar is iets mis mee! --'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 20:30 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sommige van mijn spieren zijn wat te kort.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb iets aan mijn ogen, die trillen bijna heel de tijd zonder dat ik daar bewust van ben. Ik heb keratosis pilaris, dat zijn allemaal rode puntjes op mijn armen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 20:27 ]


    Only losers can act the way you do

    In mijn rechterpols staan mijn botten te ver uit elkaar, waardoor ik vlug polspijn krijg. Ik heb hierdoor ook al een aantal keren een spierpeesontsteking gehad. Ik moet nu dus altijd een polsondersteundendbandje dragen als ik sport of iets met mijn pols doe.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb een korte, dikke duim.


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn ene been is langer dan het andere & mijn ene voet groter.. xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    CuteWolf schreef:
    ik kan scheel kijken zonder hoofdpijn te krijgen en kan mijn beiden ogen een de enen kant op laten kijken en de andere de andere kant


    haha, dat kan ik ook :3

    Ashton kutcher heeft een zwemvliesteen ofzeuw ;p


    Live life like a raver.