• Als wij een keer muziek op hebben, aan het drummen zijn of gitaar aan het spelen komen ze na een half uur al klagen over het lawaai.

    Nu hebben zij al de hele dag van die zeikmuziek opstaan. Man, het klinkt echt als van die pussy muziek.

    Dat wijf is trouwens niet goed wijs, ze heeft zout in het van de grond gestopt tegen kwade geesten ><

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 16:20 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hahahahaha


    ok

    Hahaa Als zij dat doen Mijn zus die doet dan nog hardere muziek op
    en die Wijf is een Freakk..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ScrapAttack schreef:
    Zet hardcore op :)


    Jaaaa :p


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Pliena schreef:
    Overdag mag dat toch?


    Ja, maar als wij een keer overdag muziek aan hebben komen ze na een half uur klagen. Terwijl ze zelf om 0800 de klompendans aan het doen zijn..

    Nee, geen idee wat ze om 0800 doen, maar ze maken wel teringherrie


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    oke,,, dat is wel vaag ja vooral met dat zout:S


    We only can learn to love, by loving.

    Ach onze buurman die zingt/bid de heledag door hij begint om 6 uur 's ochtens en stopt om 12/1 uur 's nachts.

    En trouwens wat is er erg aan dat ze zuid strooit tegen geesten?Sommige geliven dat nu eenmaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is vaag (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Exercitus schreef:
    Ach onze buurman die zingt/bid de heledag door hij begint om 6 uur 's ochtens en stopt om 12/1 uur 's nachts.

    En trouwens wat is er erg aan dat ze zuid strooit tegen geesten?Sommige geliven dat nu eenmaal.


    Dat jij dat normaal vind wil niet zeggen dat iedereen dat normaal vind.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik bedoel alleen maar dat ze daarom niet goed wijs is iedereen is anders,zij kan dingen die wij normaal vind idioot vinden.Dat zou jij ook niet leuk als dat over je gezecht werd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik bedoel alleen maar dat ze daarom niet goed wijs is iedereen is anders,zij kan dingen die wij normaal vind idioot vinden.Dat zou jij ook niet leuk als dat over je gezecht werd.


    Wie zegt dat alleen dat haar idioot maakt? Ik kan moeilijk de duizendeneen redenen hier neer gaan zetten.

    En trouwens, van mij mogen mensen mij idioot noemen. Het is hun mening en voor meningen moet je respect hebben ;')

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 17:30 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik respecteer het ook maar je kan het ook anders zeggen.
    Trouwens mijn mening is dat je andere niet ge mag noemen en dat respecteer je kennelijk niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall