• Als wij een keer muziek op hebben, aan het drummen zijn of gitaar aan het spelen komen ze na een half uur al klagen over het lawaai.

    Nu hebben zij al de hele dag van die zeikmuziek opstaan. Man, het klinkt echt als van die pussy muziek.

    Dat wijf is trouwens niet goed wijs, ze heeft zout in het van de grond gestopt tegen kwade geesten ><

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 16:20 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    oke -Vaag-

    Muwhaha.
    weirdo..

    Ga gewoon drummen ;D
    of gitaar spelen.
    Krijg je pussy-remix. :]


    I hope you die :3

    Gelukkig wonen wij op het platteland! Aparte huizen en dan nog. De ene zit altijd op zijn velden enzo en de ander zijn oudjes en staan ver van ons dus ... (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    vaag :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Je moet ook herrie gaan maken, weten ze ook eens hoe dat voelt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Je moet ook herrie gaan maken, weten ze ook eens hoe dat voelt!


    Ik had last van hun muziek, ik boxjes aan. Hun hun muziek harder gezet, dus ik de mijne weer. Keiharde metal door pussy muziek, ik won :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)

    Ik had last van hun muziek, ik boxjes aan. Hun hun muziek harder gezet, dus ik de mijne weer. Keiharde metal door pussy muziek, ik won :3

    Haha, zoiets heb ik ook gehad met mijn buren. Die vrouw naast ons zet altijd keihard muziek op en gaat er soms ook nog bij gillen. Dus ik zette mijn muziek toen harder, dan zet zij hem harder. En zo ging het door, ghehe. Totdat zij uiteindelijk opgaf. (krul)
    De laatste tijd doet ze het gelukkig niet meer.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Whaha
    vage buren heb jij x']

    Zetpil schreef:
    (...)

    Ik had last van hun muziek, ik boxjes aan. Hun hun muziek harder gezet, dus ik de mijne weer. Keiharde metal door pussy muziek, ik won :3

    HAHA


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Zet hardcore op :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Verhuis :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Whaa goede actie ondernomen. 10+ maar ik heb geen boxen meer dus bij mij zou eerder mn pc ontploffen. Maar ik heb ook gelukkig geen irri buren (die vrouw is raar, die vent is al toen ie jonger was naar Rammstein geweest ;'DD)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    lkker vaag:P


    love is in the air... but i can't fly

    Hauntedsoul schreef:
    Muwhaha.
    weirdo..

    Ga gewoon drummen ;D
    of gitaar spelen.
    Krijg je pussy-remix. :]



    Ik vind het een briljant idee :'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Overdag mag dat toch?


    Tanya is de beste.