• Ja, ik ging zo dinsdagavond met m'n moeder de hond uitlaten. En ineens zag ik een verschijnsel in de lucht dat op een vallende ster leek. Dus ik zo wijzen en zeggen tegen m'n moeder 'Kijk, een vallende ster.' Toen zei m'n moeder: 'Nee joh, dat is vuurwerk.' Nu blijkt dus dat het een echte vallende ster was! Mijn leraar Algemene Natuurwetenschappen begon erover dat er dinsdagavond rond 20:00 een vallende ster op aarde was gesignaleerd. Ik had dus toch gelijk! Ik heb een vallende ster gezien!
    Wie heeft er nog meer die vallende ster gezien?


    Life is hard and then we die

    Doe maar een wens ;3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Aprella schreef:
    Ik zag het ook! Ik zag er een tijdens het trainen :'D.

    Ik zag die ook tijdens het trainen o_o


    I recycle my thoughts.

    Ik heb dat ooit op kamp gezien.Toen had ik voor de grap een wens gedaan en die kwam nog uit ook :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik deed vroeger altijd mijn best om er een te zien te krijgen, maar ik heb de moed opgegeven :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Klopt, stond in het nieuws. Ikzelf heb zoiets nooit gezien, wel oranjeachtige bolletjes die langzaam langs de horizon zweven. Dat zie ik al jaren en altijd in de lente, bij schemering. Ik verdenk de Amerikanen nog steeds van geheime operaties _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    Ik niet, ik let daar eerlijk gezegd ook helemaal niet op.

    Al meer dan eens ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vallende sterren zijn zoooooo leuk!


    Tanya is de beste.

    Ik heb ooit één rond middernacht gezien, in een weide vol koeienstront en een heleboel vrienden rond me heen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Poseidon schreef:
    Ik niet, ik let daar eerlijk gezegd ook helemaal niet op.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat ik vallende sterren heb gezien, maar waarschijnlijk slaat dat nergens op x'D


    Get back motherfuckerz'

    Poseidon schreef:
    Ik niet, ik let daar eerlijk gezegd ook helemaal niet op.

    Ik heb het al wel eens gezien, mooi he! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En heb je een wens gemaakt? ^^


    Let the Night embrace you

    ik dacht ook dat ik een vallende ster zag, maar toen kwam da ding dichterbij en was het een vliegtuig /zucht/ !