• Ik mis de middelbare schooool van 2 jaar geleden, ookal kan ik me amper herinneren hoe het was. Het was in ieder geval beter dan het MBO. Oooh, ik mis zelfs de leswisselingen en alle dikke mensen die tegen je aanduwde, en waar je dan obstinaat van werd en terug ging duwen. En de normale aula met veel mensen die je kende, het pesten van de leraren en de goede cijfers die je haalde. Hahah, haat aan MBO.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 20:30 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zit nog steeds op de middelbare, dus ik kan het niet vergelijken. Sorry :')


    Hope goes lost but never dies.

    Voor mij is het ook 2 jaar geleden dat ik op de middelbare school zat, vorig jaar had ik het er heel moeilijk mee aangezien ik die school niet leuk vond en geen vrienden daar had, sinds dit schooljaar zit ik op een nieuwe school en heb het helemaal naar me zin! Heb heel veel leuke nieuwe vrienden etc. En toch mis ik het middelbaar wel een beetje gewoon de dingen die je toen deed en de vrienden die je toen had (nu nog wel maar minder contact en met sommige helemaal niks meer..)


    dream, dare, fly!

    Voor mij is het zelfs al bijna 3 jaar geleden dat ik op de middelbare zat. Sommige dingen mis ik zeker: de gezelligheid in de klas, de pauzes, het pesten van leraren idd x'D het vooral NIET maken van huiswerk etc...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Voor mij is het zelfs al bijna 3 jaar geleden dat ik op de middelbare zat. Sommige dingen mis ik zeker: de gezelligheid in de klas, de pauzes, het pesten van leraren idd x'D het vooral NIET maken van huiswerk etc...


    Hahaha ja! Vooral dat laatste. Daar kreeg je bijna nooit problemen mee toen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha ja! Vooral dat laatste. Daar kreeg je bijna nooit problemen mee toen.

    Haha nee, lief lachen en blij kijken. Dat werkte toen zo goed!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha daarom ga ik Havo doen na mijn tl want dat én heb ik een hoger diploma én ik zit langer op deze school waar ik bijna iedereen ken(nerd).

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 20:36 ]


    when words fail, music speaks.

    Ik mis de middelbare ook!


    -

    Icetea schreef:
    Ik zit nog steeds op de middelbare, dus ik kan het niet vergelijken. Sorry :')


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Icetea schreef:
    Ik zit nog steeds op de middelbare, dus ik kan het niet vergelijken. Sorry :')


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Amen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik niet en ik denk niet dat ik 't ooit ga missen (: wat zal ik blij zijn als ik verlost ben van die hele middelbare school.

    ik zit nog op de midelbare,maar ik kijk uit naar de toekomst:
    Ik hoop op een kunstacademie terecht te komen,ik weet dat het zwaar zal worden maar ik overleef het wel^.^


    stay Nyappy

    Laatste jaar middelbaar en dan naar het hoger! Eindelijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Icetea schreef:
    Ik zit nog steeds op de middelbare, dus ik kan het niet vergelijken. Sorry :')

    Ich bin noch immer da. >,<


    Life is hard and then we die