• Wat zou je doen als je kind afgepakt word? En de kans groot is dat je haar niet meer terug krijgt? Dit verhaal gaat over liefde, haat een bedrog. Hoe een moeder haar eigen kind verliest door de gemene smoesjes naar haar ex man.


    welke titel?
    Fighting for my daughter
    Fighting for my child
    Fight for my child
    anders


    ROLLEN
    Dochter: 6,7 of 8 jaar
    moeder: hou een beetje rekening met de leeftijd van het kind
    BFF:rond de zelfde leeftijd als de moeder
    Anders: *bedenk er zelf 1*

    INVULLEN:
    Foto:
    Voledige naam:
    leeftijd:
    3 á 4 Goede eigenschappen:
    3 á 4 slechte eigenschappen:
    hobby's:
    klein tekstje:

    Ik kies niet de eerste, ik kies ze beste

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:17 ]

    kindje info komt:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    moeder :Y)
    -ik ga invullen-

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:14 ]

    Fight for my child klinkt mooier dan FightING for my child, vind ik zelf :$ jaja dat wou ik even melden :$


    We can only learn to love by loving.

    Foto: deze of deze
    Voledige naam:Sam amèlie
    leeftijd:6
    3 á 4 Goede eigenschappen:lief, behulpzaam, open en trouw
    3 á 4 slechte eigenschappen:te slim, bijdehand, weet het altijd beter, opdringerig
    hobby's:spelen, dansen, buiten spelen
    klein tekstje:
    hoihoi<3
    ik ben Sam amèlie, maar ik word het liefste Sam genoemd. ik ben 6 jaar oud, maar dat valt hier boven te lezen. ik heb niet veel vriendinnetjes, omdat ze me raar vinden. ze zeggen dat mijn ouders raar zijn, nou ik vind van niet! nou trouwens mijn papa, maar mijn mama: zij is geweldig<3. ik heb wel een beste vriend: Flind, meer zul je over mij lezen in het verhaal. als ik erin kom offcourse

    xx

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Prevail schreef:
    Fight for my child klinkt mooier dan FightING for my child, vind ik zelf :$ jaja dat wou ik even melden :$


    haha maakt niet uit ^^

    moeder:

    Foto: klik of klik
    Voledige naam: Amy-Lynn Harmsen
    leeftijd:(kind 6 jaar) > 31, (kind 7)> 32, (kind 8)> 32.
    3 á 4 Goede eigenschappen: 1. niet chaotisch, dus erg geordend 2. vergeet nooit iets 3. weet wanneer ze streng moet zijn en wanneer niet 4. aardig tegen iedereen.
    3 á 4 slechte eigenschappen: 1. gaat snel de stress in als haar schema in de war loopt 2. soms erg egoistisch, denkt dan alleen aan haarzelf en aan haar eigen wil 3. kan erg ongevoelig overkomen
    hobby's: spelen met haar kind, haar werk doen (ze is model, als dat kan in je verhaal te minste), samen met vriendinnen dagjes uitgaan (naar een strand ofzo)
    klein tekstje:
    Aangenaam, ik ben Amy-Lynn! Noem me maar Lynn want dat is makkelijk om te onthouden. Ik ben [leeftijd, hangt van kind af] jaar en dat klinkt misschien oud, maar volgens mij zie ik er nog niet zo heel oud uit. Dat zei Tom te minste altijd tegen mij, totdat we uitelkaar gingen. Met die Tom Kaulitz was ik getrouwd, de loser. Dat ik daar ooit mee getrouwd was, ik snap niet waarom ik dat ooit gedaan heb. Gelukkig heb ik wel een prachtige dochter. Ik zie haar iedere dag groeien en bloeien, netzoals een bloem die steeds mooier wordt en groter. Ik hoop dat ze nog lang bij me blijft!

    -ik hoop dat je dit een beetje goed vind-

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:34 ]

    und ik vind; fighting for my child het mooist<3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik probeer rol van het dochtertje
    Foto: http://www.iloveyoupettyandfavre.com/Carly.jpg
    Voledige naam: Demy Crystall
    leeftijd: 6
    3 á 4 Goede eigenschappen:lief,zorzaam,trouw,slim
    3 á 4 slechte eigenschappen:is snel bang,verlegen,is een moederskindje
    hobby's: Dansen,zingen,met haar knuffels en poppen spelen
    klein tekstje:
    Hooi ik ben Demy en ik ben 6 jaartjes oud
    ik heet eigenlijk Demy Crystall en ik vin dhet leuk om met mama dingen te doen en met mijn knuffels te spelen ook heb ik een speciale knuffel en ik kan alles aan hem vertellen hij heet stitch http://i101.twenga.com/games-speelgoed/disney-pop/stitch-bean-bag-20cm.-tp_6433828886009285477.png

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:37 ]

    Fighting for my daughter is een mooie titel