• Mijn allerliefste vriendinnetje Bo ga ik waarschijnlijk ontmoeten :D We gaan naar de TMF-awards dit jaar en daar gaan we meeten. serieus ik kan niet wachten, ik ken haar nu al zo lang en haar ontmoeten zou echt SUPER zijn haha :D

    dus wees gelukkig en blij voorm e :D


    We can only learn to love by loving.

    Heroic schreef:
    (...)
    Haha, nee die ken ik niet. Hoezo?(krul)


    Weet niet, Dat is zo'n festival, en dat is 5meter van m'n huis vandaan.:9~
    En als je daar heen zou gaan/ooit zou zijn gegaan, kan ik je zien/gezien hebben? woehoe.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 17:33 ]


    Smiling but close to tears.

    ik wil ook mee praten maar ik ekn Jutta en die knappe jongen uit zeewolde niet -huilt-


    We can only learn to love by loving.

    NYC schreef:
    (...)
    Jaa dat vind ik ook! :3 En ik weet zeker van niet want dat kan gewoon niet.

    @Bo
    Dat wil je ook echt weten he xd
    Jahe haha xd


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    ik wil ook mee praten maar ik ekn Jutta en die knappe jongen uit zeewolde niet -huilt-
    TIM :9~


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    (...)TIM :9~
    ik ken gene tim uit zeewolde -teleurgesteld- ik ken wel Tim de 17-jarige engerd die ik stiekem lief vind en Tim de 12-jarige stalker van Kristel


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    ik wil ook mee praten maar ik ekn Jutta en die knappe jongen uit zeewolde niet -huilt-

    Hahaha.
    Nou volgens mij kent die Jutta mij ook al niet meer.
    Waren toch al nooit grote vriendinnen en het is al ongeveer drie jaar geleden dat we elkaar voor het laatst zagen/spraken. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Prevail schreef:
    (...)ik ken gene tim uit zeewolde -teleurgesteld- ik ken wel Tim de 17-jarige engerd die ik stiekem lief vind en Tim de 12-jarige stalker van Kristel
    Haha nou ik stuur wel foto op msn.


    when words fail, music speaks.