JA echt serieus NIET normaal gewoon! Wij kwamen voor het tweede uur op school: stonk het echt vermoordend in de kantine echt niet normaal gewoon! -ja ik val in herhaling(nerd)- Het kwam dus uit de meisjeswc's haha. Ik denk dat het een stinkbom was ofzo. Maar de mensen die het 1ste uur naar school moesten die hebben het niet gemerkt omdat de stank er toen nog niet was. Maar als je langs die wc's liep jonge, KOTS. Maar ze deden er niks aan o.o
Closure schreef: Ik heb er ooit eentje in de jas van een meisje gegooit toen ik er ruzie me had.Ze stonk helemaal naar rotte eieren.Best wel gemeen, haha -a-
Closure schreef: Ik heb er ooit eentje in de jas van een meisje gegooit toen ik er ruzie me had.Ze stonk helemaal naar rotte eieren.Best wel gemeen, haha -a-
kijk, dat is nou gewoon geniaal, dus dat maakt niet uit:Y)
Vooral toen ik nog in de onderbouw zat op het VMBO deden ze dat bij ons geregeld. Op z'n minst 1 keer per maand. In de laatste jaren is het echter afgezakt.
bij ons roken ze in de toiletten, en handelen ze hun illegale zaakjes af, soms gooien ze natte proppen tegen het plafond, wordt er op de muren geschreven, en werden er laatst zelfs menden gefilmd op het wc, maar een stinkbom hadden we ng niet, nee